Lucka 4 - När du vill stänga in dig i din egen lilla jul

Från sajten:
Lucka 4 - När du vill stänga in dig i din egen lilla jul

Är släkten lite för påträngande när det skall firas? Använd prylen i Lucka 4 för att rädda din egen jul!

Du är med i vår julkalenderutlottning genom att prenumerera på vår kanal samt fylla i dina uppgifter i vårt formulär.

Tävlingen är öppen fram till julafton 15.00. Kommentera gärna vad du vill använda produkten eller produkterna i luckan till här under!

Tävlingsregler.

3 gillningar

Väldigt trevligt initiativ med en julkalender och kul att ni är så stora att sponsorer skänker produkter till kalendern. Känns som 2020 kommer bli ett riktigt bra år för Teknikveckan!

Har inte anmält mig än, väntar på den perfekta luckan :wink:

Förresten @Marcus_Attefors, om jag var du skulle jag inte boka in något till kl 15.00 den 24 december 2020. Hög mysfaktor på ditt klipp och jag tror SVT har ögonen på dig :slight_smile:

3 gillningar

Haha kärlek till dig :heart:

1 gillning

Du vet att du kan tävla i alla luckor btw?

Ja det vet jag, men lite gnidet tänker jag… Fokuserar på de luckor där innehållet är något jag har behov av :slight_smile:

1 gillning

Du är en fin själ!

Sån kärlek till er alla :heart::heart::heart:

Håller med, kommer att vara miljövänlig och bara skriva upp mig på saker jag kommer att nyttja :muscle:

1 gillning

Och man måste ha Facebook?

Nej, youtube…

First aid kit för oss med misofoni. Släkten i all ära men tänk att få slippa lyssna på alla tuggummituggande ”typer” på bussen. Prisa er! :pray:t4: