Lucka 9 - Ha en riktigt röd Apple-jul

Från sajten:
Lucka 9 - Ha en riktigt röd Apple-jul

Något för alla Apple Watch-användare som önskar sig en något mer röd jul.

Fyll i formuläret för att vara med och tävla.

Svara också gärna på frågan varför du skaffade dig en Apple Watch.

Tävlingsregler.

1 gillning

Skaffade en för att det var smidigt att kunna styra lampor, musik och tvn här hemma från handleden. Sen var det en motivationshöjare för att röra mer på mig. Och det var ju ett plus

Jag skaffa en AW för att jag är en AppleNörd. Ville vara med på tåget när dom släpper en ny produkt.
Men skaffa den även för att jag springer en del och kan höra min musik som ligger offline på klockan. Guld att kunna ta pulsen och se avstånd efter och under träning.

Skaffade en direkt när series 0 kom för att jag tyckte att det verkade som en cool grej och vill ha nåt som motiverade mig att röra mig mera.

AW har suttit på min arm varje dag sedan den släpptes. Den används framförallt som en tyst väckarklocka, men även för att snabbt få en snabb status över väder, notiser, todo’s. Timer’s sätts frekvent via Siri och är jättesmidigt vid matlagning, tvätt… -“Timer 30 minuter”. Lägga till matvaror i inköpslistan via Siri funkar bra det med!

Hälsofunktionerna används inte utan är avstängda då jag just nu är i slappar-läge. :stuck_out_tongue:

Rent generellt sparar AW mig från att ta upp mobilen i tid och otid för att kolla av eventuella notiser, samt kolla tiden.

1 gillning

Har haft en AW sen series 2 och tycker den är magisk. Har S5 nu och älskar den mer och mer varje dag. Kunna se hur min träning går, styra musik och lampor gör livet så mycket lättare. Och Siri är riktigt bra oftast enligt mig,

Skaffade första generationens Apple Watch för att jag var / är Applenörd. Har haft varenda en efter det och i någon serie faktiskt 2 st.
Idag är träning den stora delen i mitt Apple Watch-användande och har svårt att vara utan den. Löser ett och annat telefonsamtal med den samt lyssnar på podd / musik när jag springer (utan att ha med telefonen)

Skaffade en AW för att jag är Apple-nörd.
När jag köpte min AW series 1 var jag fet och den gav mig ännu en anledning att träna.
Tack vare den märkte jag också att jag hade förhöjd puls, fick medicin, börja träna med min AW på armen.
Gick ner i vikt, kunde slänga medicinen och är kvar på en normal puls. :+1:

2 gillningar

Är Apple Watch något för mig? Precis som iPad bara en extra pryl. Jag köpte en iPad. Och en till senare. Använt sjukt mycket.
Apple Watch - Mer än bara en pryl. Rörelse. Få meddelanden utan att ta upp mobilen. Smarta funktioner på ett nytt sätt och på ett nytt ställe - på armen - som gör livet lite smartare. Smidigare. Roligare.