Macradion: Vem har snott mina Beats?

Från sajten:
image

Då närmar vi oss helgen även denna vecka och Marcus har vänt upp och ned på hela sitt hem för att försöka hitta sina Beats Solo Pro.

Dennis pratar om ångest på Apple Watch och Mathias har gett sin gamla iPad Air nytt liv. Vi går även igenom de senaste ryktena kring Apples kommande hörlurar AirPods Studio och vi tror även att designen på iPhone 12 är bekräftad.

Hjälp oss att fortsätta göra det vi älskar! Klicka dig gärna vidare och gå med i vår Patreon så vi kan fortsätta göra härliga produktioner framöver. Du som är Patreon får även podden helt reklamfri varje vecka! Du hittar podden på bland annat:

Apple Podcasts
Spotify
Acast

Du kan även följa Macradion direkt på Facebook.

1 gillning

:star::star::star::star:

Kapitel är fem stjärnor men ZZ Top drar naturligtvis ned betyget.

1 gillning

Noo! You crazy man! Betyget borde varit 4 stjärnor och sen 5 tack vara de skäggiga männen. :older_man::guitar::notes:

2 gillningar

”De skäggiga männen” skulle kunna vara en låt med Kent, gärna med en parentes i titeln t.ex. ”De skäggiga männen (anleten som skälver av ångest)”.

5 gillningar

Aldrig nöjd…:stuck_out_tongue_winking_eye::joy::heart_eyes::heart_eyes:

Jag är nöjd nästan varje vecka men berätta det inte för @Marcus_Attefors, @DennisKlarin och @Sevis. Vi vill ju inte att de slappnar av och gör ett dåligt jobb. Podden kan hela tiden bli bättre (och sämre med fler inslag av ZZ Top).

5 gillningar

Ok. Jag säger inget. Undrar mest bara om han betalat för fruktpizza?

@Marcus_Attefors har begärt utträde ur Fruktpizzans vänner genom att inte betala den årliga medlemsavgiften. Vi avvaktar årsmötet på Hawaii, när man får flyga igen, för att bevilja utträde.

4 gillningar

Heter alla på planet Jakob?

1 gillning

Mitt livsmål är att infiltrera er frukssekt och likt Liam Neeson kommer jag inte ge mig förens uppdraget är slutfört :pineapple::mask:

Alla utom B1 och B2, Banarne och Sean Banan.

Sist du försökte blev du full på piña colada, satt och smekte din iPhone och sa sentimentalt ”Jag älskar ju frukt ändå”.

1 gillning

Vilket j**** skrän i slutet på podden. Måste blivit något fel eller?:man_shrugging:

Det var förmodligen @Marcus_Attefors reaktion när han fick syn på fruktpizzan jag levererade.

1 gillning

Ren magi, köp LP´n och kör på nya Play:5! <3

Jag får oroväckande starka fluffiga känslor för Marcus som bodybuilder, kanske en framtid!

2 gillningar

Dream on!

Puss!

Tror det kommer låta helt magiskt!

Nu överanvänder även du ordet magiskt!:joy: