Marcus och Mathias testar M365 Pro

4 gillningar

Nyfiken varför ni åker till Sigtuna för dessa tester, vill minnas att du och Esse gjorde ett annat testa där borta i höstas?

Första gången var det planerat med @Esse att just åka dit. Men denna gång bestämde vi att vi skulle spela in bara någon dag innan och jag hämtade Mathias i Bålsta. Varken jag eller han hade koll på en trevlig miljö i krokarna och Sigtuna var relativt nära så fick bli det igen :slight_smile:

Ah jag fattar. Är själv från Märsta och har således vart en hel del i Sigtuna genom åren så var bara ren nyfikenhet :slight_smile:

Ah! Hängde där massor under gymnasietiden, många polare i skolan som bodde i Märsta/Sigtuna, så vi kanske har hängt på de lokala pubbarna samtidigt :slight_smile:

Ni som åker dessa. Vilken modell är det som gäller nu? Är denna 365 fortfarande något att ha?

Beror på hur långt du behöver ta dig.
Jag har denna och är hur nöjd som helst

Den har väl för stark motor för att vara laglig.

Inte om du väljer Nordic edition, den går bara i 20km/h

Eldrivna fordon utan pedaler får ha en maxeffekt på 250W för bruk på allmän väg, högsta tillåtna toppfart är 20 km/h. Är maxfarten över 20km/h får du ej köra på allmän väg. Dock är det tillåtet att använda fordonet på inhägnat område. Använd hjälm och sunt förnuft! Följ länken för att se hela regelverket: Elsparkcykel - Transportstyrelsen

Men den har ju 300W

Där ser man. Tror inte man behöver oroa sig för att bli stannad ändå.

Man kan ju alltid hoppas. Och den går nog inte fortare än 15 km/t med mig på ändå :sunglasses:

1 gillning

Jag körde min och frugan som cyklade och hade barnen i cykelvagn höll i armen på mig. Rullade på fint på plan mark men lite motigt i uppförsbacke.

1 gillning