Mi Smart Standing Fan 1C svalkar oss rekordbilligt i sommar

Från sajten:
image

Med Mi Smart Standing Fan 1C släpper Xiaomi en budgetvariant av sina uppkopplade fläktar.

Med ett pris på runt 400 kronor (39.90 euro) har vem som helst råd med en uppkopplad och röststyrningsbar fläkt – det sistnämnda via Alexa och Google Assistant. Ljudnivån landar på tysta 37,2dB och vi kan välja mellan standar och viloläge och i dem tre olika hastigheter.

Mi Smart Standing Fan 1C

Skaftet är justerbart så att den både går att ställa på golvet och på bordet. Mi Smart Standing Fan 1C kommer ut globalt på marknaden i maj medan vi får vänta på svenskt lanseringsdatum och pris.

Dessvärre verkar den inte ha möjlighet att simulera vind så som den Smartmi Standing Fan 2 som vi testat.

3 gillningar

Blir att ha på sängbordet!

1 gillning

2st ska jag ha!

3 gillningar

Kommer slå till på ett par jag också så fort dom finns✌️

1 gillning

Finns det något förutom näsa och pillesnopp du inte har två av?

1 gillning

Du vet väl att fingrar räknas i de sammanhangen!

1 gillning

Hur vet du att jag inte har 2 pillesnoppar?

Två tummar, två pekfingrar etc

1 gillning

De är sååååå 2019. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Med 2 pillesnoppar?

1 gillning

??? ???

Fattar inget. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Pillesnopparna, är de ens möjligt med 2? :man_shrugging:t2:

Nu kopplar jag men har inget svar åt dig då jag är straight. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Vilken sjuk jävla diskussion och allt är @Thor s fel

Som vanligt. :rofl::rofl:

¯_(ツ)_/¯

1 gillning

Ja jag oskyldig.

Är det bara “vind” funktionen som skiljer Mi Smart Standing Fan 1C samt Xiaomi Smartmi Fan 2 åt men då även höj o sänkbar funktionen ?

Det undrar jag oxå?
Det verkarsom att de fasta lägena gått från 4 till 3 men om den ställbara hastigheten är kvar spelar det ingen roll. Värre är att den påstås bullra mer. Om nu någon påstår att det ”bara skiljer några decibel” vill jag påpeka att 3 decibel uppfattas som en fördubbling för örat.

Det är ju vindfunktionen som är nice!

1 gillning