Motivera ett Apple Watch-köp

Försöker hitta lite schysta anledningar o köpa en AW men lite oklart vad fasiken jag ska ha den till när telefonen ändå alltid är med typ
Påverka mig !!!

Öhh… köp baa , du kommer fatta grejen !

3 gillningar

Tänk inte så mycket… Den e ba bra! Alla älskar den! Hur kan du inte ha en? :rofl::man_shrugging:t2:

1 gillning

För alltid varit kluven till vad jag ska ha den till haha men tekniknörd som man är så är man ändå bra sugen så…

Keep em comin’

Beställt? :rofl:

:rofl::see_no_evil::see_no_evil: den har varit i varukorgen länge o göttat till sig…men nej inte ännu :see_no_evil:

Series 5 måste du ha! Man förstår först när man har den! Klicka på köp!

1 gillning

Beställt? Snart slut i lager, slå till…! :rofl::man_dancing::sunglasses:

Jag köpte min för att slippa plocka fram mobilen varje gång den vibrerade. Jag kollade istället på klockans notis, och om det var viktigt så plocka jag fram yuppienallen :smiley:

1 gillning

Riktiga uppviglare ni är. Hade man köpt allt dom rekommenderar hade man gått i personlig konkurs :stuck_out_tongue_winking_eye:

Komigen de blir kul!

1 gillning

Varför ens fundera? :man_shrugging:t2:

1 gillning

Jag skulle aldrig köpa en klocka som är smartare än jag själv, har hellre några tjog dum klockor. :grinning::grin::joy:

2 gillningar

Jamen!

1 gillning

Älskar att nått på mig e smart iallafall :rofl: Blir ju urkorkad annars… :rofl:

Hahahaha nej inte beställt ännu :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: kluven

Larv…

Cellular eller GPS?

Brukar du ha telefonen me dig ?.. :joy:

Alltid…
Tänker dock d kanske ändå kan va bra ha Cellular just in case liksom även fast jag e tveksam till om jag kommer fixa kort till den