Nu har försäljningen av SYMFONISK dragit igång

Garanterat!

Till film ja…
Men musik blir jag tveksam… har idag play 1or, och dom gör sjukt bra ifrån sig när man spelar musik ihop med beam… de blir bra tryck…

Roliga med dig @Marcus_Attefors är att du aldrig förstår oss genier och varför vi börja använda något. Sedan går du och skaffar en själv efter mycket om och men och blir helt frälst - AirPods, Sparkcyklar, snart en Xiaomi-fläkt.

Samtidigt springer du runt och lyssnar på “andra sidan”, ohhh Google Home är så nice! Det säger de ju och sedan springer du och köper dem - resten är så att säga historia.

HomePod är magisk för att den har ett så exceptionellt bra ljud och är härligt snygg - som added value går det att göra allt det som går att göra med Google Home i praktiken (Lampor, musik & larm) men utan att röstassistenten går igång bara för att du råkar släppa lite luft.

5au

Edit: Anledningen att jag själv inte använder den är att Apple Music är ett krav och jag är ju på Team Greens sida.

1 gillning

Vi är inte arga, vi är inte besvikna - vi är SJUKT arga och besvikna!

… Aldrig. … Markus i allas hjärtan :heart::heart:

Ja, det var alltså jag och Marcus som var besvikna i grupp mot de som verkade ha missat våra videors :slight_smile:

jaha… jo jag tänkte väl…

Jag håller med dig om det mesta, men HomePod förstår jag inte. Lyssnade en hel del hemma hos dig på den när vi bodde där och det är jättebra ljud, men sååå inlåst. Mer inlåst än alla andra av Apples produkter.

2 gillningar

Löpsedeln imorgon: Öppet gräl på Teknikveckan!

2 gillningar

Det här är förspel!

1 gillning

Haha … :joy:

Ja HomePod är ju en sådan där allt eller inget-produkt.

Är man iPhone- & Apple Music-användare är den klockren. Annars är den helt värdelös.

Hade den stödjat Spotify hade det nog räckt för mig att ha den fast jag inte har Apple Music just på grund av att ljudet är skräddarsytt för The Esse™.

vänligen
/Peter

2 gillningar

Haha ja lite så

Med vänlig hälsning,
Marcus Attefors

Sent from my iPhone

1 gillning

Förstår jag det rätt att @Esse har en HomePod men inte använder den?
Sälj den till mig!

Hej! Hehe ja så är det - dels så vill jag inte göra mig av med den av sentimentala skäl och dels så behövs den säkert i någon video någon gång :slight_smile:

1 gillning

Ljug! Du orkar inte säga emot bara :joy:

Sparar mig till nästa podd med sådan här krigsföring;-)

1 gillning

Nu kan du beställa IKEA Symfonisk på webben!

Är väll symfonisk event i dag? Kan man se de nånstans?