Officiella bilder på IKEA och Sonos gemensamma högtalare

Från sajten:
Officiella bilder på IKEA och Sonos gemensamma högtalare




IKEA och Sonos har fått ta emot ett Red Dot Award för deras gemensamma högtalare SYMFONISK som kommer att lanseras i augusti.

Nu i april kommer högtalaren att visas upp i Milano och som vi tidigare har skrivit så ryktas högtalaren kosta ca 1 100 kronor. Högtalaren ska även ha samma funktioner som befintliga Sonos-högtalare och vi hoppas att detta även inkluderar AirPlay 2, Alexa och det kommande Google Assistant-stödet.

Eva-Maria Rönnegård, Design Manager på IKEA säger:

”We are both happy and proud that IKEA has received these Red Dot Awards. They not only put the spotlight on great IKEA products, they also tell us that our design philosophy, working with Democratic Design enables good design for the many people. Regardless if it´s about designing a lamp, sofa, kitchen appliances, table or speaker, we can accomplish great design quality and results when taking form, function, quality, sustainability and affordability into consideration”

Källa: Red Dot

3 gillningar

Med risk för att bli påhoppad… men såhär vid första anblick… ser den inte LITE väl 80-tal ut?? :confused: eller är det bara jag som tycker det??

grym ju!

1 gillning

Spontant hade jag dragit kabeln direkt mellan högtalare och sängen :slight_smile:

1 gillning

Snyggare än sonos rakt av !! Men men mister de inte lite av skälva grejen , när de går upp i dom där storlekarna , jamena då finns de ju såååå mycket bättre grejer än sånt gärna :thinking::innocent:

Jag älskar dock bilderna, de flesta officiella bilder på andra produkter visar inte ens kablarna i sina bilder. Känns så jävla mänskligt på bilden på nått sätt.

4 gillningar

Jag tycker nog inte det faktiskt, jag gillar den faktiskt. Ska bli kul att se hur den vita ser ut!

1 gillning

Nu återstår ju bara att höra hur dom låter.:thinking:

1 gillning

Någon annan som noterade att högtalaren saknar en mute-knapp för röstassistent?

1 gillning

Undrar vad måttet på högtalaren är?

=)

1 gillning

Mute för röst e lite :-1:t2:

Hur menar du?

Att avsaknad av mute knapp får tumme ner

Ah haha

1 gillning

Blir lite mög om man ska behöva in i appen…

Spontant så hade jag nog haft ett nattygsbord som gömt kabeln breved sängen :smiley:

Min tanke var mer att dom inte kommer utrustade med någon röstassistent :-/

1 gillning

Välkommen till forumet! :champagne:

1 gillning

Sant! Vilket skit