OnePlus 7 Pro McLaren Edition dyker upp i Svensk webbshop

Från sajten:
OnePlus 7 Pro McLaren Edition dyker upp i Svensk webbshop


image

Att McLaren-version av en OnePlus-telefon kommer tillbaka och det antagligen ikväll när OnePlus håller lanseringsevent är en illa dold hemlighet.

Men nu vet vi att det svenska priset kommer ligga någonstans runt 9400 kronor. Detta då Webhallen redan listar den på sin webbsida. Det gör den till den mest kostsamma OnePlus-telefonen till dagens datum. Den högspecade OnePlus 7 Pro säljs idag för runt 300 kronor mindre.

Där ser vi att den kommer ha 12 GB ram och 256 GB utrymme.

Det var i och med OnePlus 6T företaget introducerade en orange McLaren-variant och det var den snabbaste Android-telefonen på två sätt, dels hade den 10 gb ram och dels följde en laddare på 30W med. Idag är 10 GB ram inte helt ovanligt och 30-wattsladdaren är standard. Det återstår att se om det är något mer än de 12 GB ramen som ger denna sin certiferade vroom vroom.

Väntar på Mercedes Edition.

Verkar som dom har problem med Android 10, men vet ej om det även gäller denna version av One Plus: Android 10 skapar problem – försenat till Oneplus 7 och Oneplus 7 Pro | Mobil

Den OnePlus 7T som jag kör har Android 10 och har inte märkt några konstigheter.

Har du någon koll på hur det går med One+ arbete med att INTE stänga ned bakgrunds appar ?

Eller är den diskussionen en storm i ett vattenglas :thinking:

Visste inte ens att det var ett problem.

Har talats en del om det hos Swedroid.

Jamen så bra för dig, då kan ni ju ta bort mitt inlägg.

Jag tycker det är massa buggar på det mesta idag. Apple, Windows, Linux och Android, iOS! Dom ska komma ut med nya grejer så fort det går innan dom ens är klara!

Bra för mig - mindre bra för de med ouppdaterade telefoner :slight_smile:

Det är nog ett icke-problem idag som det verkar för alla tillverkare utom Huawei, men dom är ju ett minne blott snart ändå. :wink:

1 gillning

Hur var det nu?. Minns inte vad som sades.

7tpro… när kan man boka McLaren?. Yngsta sonen tjatar hål i huvudet på mig.

1 gillning