Över 760 000 personer vill att sista säsongen av Game of Thrones ska göras om

Från sajten:
https://teknikveckan.com/filmochserier/over-760-000-personer-vill-att-sista-sasongen-av-game-of-thrones-ska-goras-om/


image

I skrivande stund har närmare 800 000 personer skrivit på en protestlista där de vill att den sista säsongen av Game of Thrones ska göras om.

Det är David Benioff och D.B. Weiss som kritiken riktas mot och de vill att någon annan som faktiskt följer det som händer i böckerna gör den sista säsongen. De hänvisar direkt till HBO och ber dem att skrota denna säsong och jobba på en ny, men det kommer förmodligen aldrig att hända.

Antalet underskrifter växer i en väldigt hög takt och det dröjer nog inte länge innan de når en miljon underskrifter, vad tycker du om den sista säsongen? Skriv gärna bland våra kommentarer, men tänk på att inte spoila.

Källa: Change.org

Make GoT great again! :joy:
Vilket trams…

Ja gillar vart vi e på väg !! Har inte läst böckerna , kanske kunde gjorts 10 avsnitt , fått in lite mer , känns som om så mycket ska hända i ett avsnitt till nu , för sen , ja då är de slut …

Lyssnade på en av mina favoritpoddar idag.
Där pratade dom just om sista säsongen av en serie.
Det är ju ofta svårt att knyta ihop 7 säsonger på en kort sista säsong. Själva grejen med serie är ju hur det hela utvecklas över tid.

Som jag fattat det så finns väl inte sista säsongen nerskriven i någon bok. :man_shrugging:

1 gillning

Nä precis , ja menar att ja inte läst dom alls , men att ja gillar hur sista säsongen e gjord en då - hoppas typ alla dör o en helt okänd tar tronen , som sagt de ska in mycket på 80 minuter i sista delen , sen lär de komma spin of på alla karaktärer … de ja heeelt övertygad om … :man_shrugging:t2:

1 gillning

Är det inte lite konstigt hon skulle gå och bli psykopat sådär fort? Ena stunden värnar hon om slavar och i andra stunden slaktar hon civila

Njae kanske , vill skriva men vill heller inte spoila för dom som inte sätt :man_shrugging:t2::relaxed:

Sant :smiley:

1 gillning

Star Trek-missförståndet i början var roligt. Somnade strax efter så jag måste lyssna om på avsnittet i dag.

Star Trek är verkligen inte min grej så jag lyssnade inte så noga på det i början.:wink:

:heart: slut , men så bra !