Påsk-rant

Tjejen nämnde att hennes abonnemang håller på att löpa ut och att hon kanske skulle köpa en ny telefon, hon har en Samsung S7 idag…

Javisst, klart du ska, du köper väl en iPhone? -svarade jag…

Näe, dom är dåliga och jag har nyss köpt en ny laddsladd på IKEA, får jag som svar…

Vi har bara Apple-prylar hemma, förutom hennes mobil då…

Jag ser det som en självklarhet att hon ska byta sida, men frustrationen som uppstår när hon visar upp en Huawei och säger att den är ju fin… :roll_eyes:

Ge mig kraft :flushed:

Min förra flickvän hade en HTC, när hon bytte så bytte hon till en Samsung. Jag bytte henne.

1 gillning

Haha :joy: Riktigt så illa är de väl inte, men jag får försöka tjata lite mer på iPhone och lova guld o gröna skogar…

Stackars dig :slight_smile:

1 gillning

Det var inte så att hon hade andra negativa sidor? :slight_smile:

Skilj däj :joy::man_shrugging:t2::wink:

1 gillning

Finns ingen framtid där, avveckla !

1 gillning

Bara det att bubblorna blir gröna när man messar … :grimacing:

2 gillningar

Värsta som finns ju !! :joy:

1 gillning

Inred hela hemmet med HomeKit och fråga hur bra hennes mobil är när den inte kan låsa upp dörren. :wink:

Skämt åsido, var glad att hon är en person som ifrågasätter och gör sina egna val.

1 gillning

(Huawei släpper jag inte in på mitt nätverk.)

Kanske någon enstaka men den här var den mest alarmerande :wink: Nu är jag lycklig sambo med en iPhone-tös :slight_smile:

Haha

Är inte jag välkommen? :slight_smile:

Har ett separat VLAN redo för ditt besök, precis som farmor hade ett rum som bara skulle användas om Hyland kom på besök.

1 gillning

Där sa du något! Hon har länge efterfrågat smart styrning av belysningen hemma! Det kanske vore något att investera i nu… :+1::grinning:

Kom någonsin Hyland på besök?

Nej, givetvis inte. Tror rummet fick användas vid väldigt speciella tillfällen också.

Bra tjej

Låter som en keeper, släpp inte henne :grin:

1 gillning