Podcaster appen 😡

Varför Àr den sÄ defekt sÄ mÄnga gÄnger?
Lyssnar pÄ den 10x mer Àn music men den Àr sÄ mycket sÀmre.
Reklam-poddar kan fastna i ett laddande tuggande tills den sÀger att avsnittet inte Àr tillgÀngligt lÀngre och man fÄr starta om appen igen.
I Apple Music kan jag lyssna pÄ en lÄt för tvÄ veckor sen och höra den minnas exakt lÄt varje gÄng jag startar bilen som triggar igÄng Apple Music.
I podcast dĂ€remot kommer den inte ihĂ„g poddavsnitt som jag lyssnade pĂ„ för 20 minuter sedan


Har testat andra appar men alltid föredragit podcast ÀndÄ men samtidigt hatar jag den.
Min iPhone borde veta vid det hÀr laget att jag lyssnar pÄ podd 9/10 gÄnger jÀmfört med Apple Music.

Overcast Àr din vÀn :slight_smile:

4 gillningar

Jag anvĂ€nder pocket casts och tycker den funkar bra😁

1 gillning

Jag tycker ocksÄ den Àr klockren!

Kanske tar nÄn sekund att starta podden ibland, men överlag tycker jag den Àr fel fri

Jag har tittat pÄ alla andra men har svÄrt att lÀmna podcast med min gedigna lista och som visar vad jag lyssnat pÄ.
Men sparar overcast i molnet vad du spelade för avsnitt senast likt Apple Music?

MÄnga podcast-appar lÄter dig göra en expert till den nya appen. SÄ gjorde jag nÀr jag bytte app.

Jo men det visar vÀl aldrig spelade avsnitt i den exporten.
Sen om jag vÀljer en annan podcast förlorar jag vÀl Àven Siri-funktioner för podcaster?
Jag vet inte, kÀnns som att det Àr som vanligt med Apple

Man fĂ„r vĂ€nta ut dom för det kommer fixas, en vacker dag

Kan dom fÄ Apple Music att fungera borde de kunna köra en copy+paste till podcast-kodningen.

Overcast har stöd för Siri och man kan spela in egna fraser som till exempel: Overcast spela Esse och vÀnner.

1 gillning

Jag förstÄr inte kritiken mot Podcaster. Att det saknas funktioner Àr en sak men att den skulle krÄngla sÄ mycket som andra sÀger upplever jag inte. Har testat andra men alltid gÄtt tillbaka till Podcaster. En av anledningarna Àr för att den finns till ATV4

bye