Pop up kamera One Plus 7

Pop up kamera på nästa One Plus. Vad känner ni inför det?

Tror faktiskt det blir rätt nice - men kanske sista i sitt slag :slight_smile:

Givet köp…
Precis som senaste oneplus tror jag man kommer leka med den i 2-3 veckor sedan blir den liggandes eller doneras till barnen

Men vem donerar barnen till är väl frågan!

Selfie popup , nonono … :zipper_mouth_face:

Marcus.

Haha he wish!

Jag är relativt ny till OnePlus, haft 5:an och har 6:an, men kommer det en popup kamera till 7:an blir det inget köp. Hoppas de fattar alla fel som kommer med en sådan kamera och lägger in kameran under skärmen eller liknande på 7T eller 8

De telefoner somnhar en “popup” kamera idag. Har de haft mycket strul?.
jag har en oppo ligger i lådan. använde den bara några veckor för android varianten på oppo var hopplöst dålig

Ja, det har de. Lite smuts, dam eller ludd så orkar telefonen inte längre “poppa” kameran. Tänk bara på om man använder kameran i regnet, då kommer allt vatten som hamnar på kameran ner i telefonen.

källa?. Har inte hört om det.

Nu finns inte ett köp av en Android-telefon med på inköpslista, men… hade jag köpt en hade jag gärna nog köpt en med popup-kamera. Kan nog räkna på fingrarna hur ofta jag använder frontkameran på ett år.

Ingen ansiktsigenkänning? :slight_smile:

alla vill ha fingeravtryck läsare…

Ahh!! Den tänkte jag inte på! Men är inte detven speciell sensor? I vilket fall så kan man ju inte leva utan den! Använda kod eller fingrar som ett djur!?!?

Det trodde jag med tills jag fick Face-ID :wink:

Nix, på Android är det vanliga kameran (gaaaaanska så osäkert) och även här - men kameran poppar upp och sedan ner igen blixtsnabbt.

Ok, men man kan väl fortfarande inte använda den till Bank-ID osv på Android?

Nej det är pinkod eller fingeravtryck som gäller där!