Postnordappen blev just mkt bättre

Postnordappen blev just mycket bättre enligt mig. Nu kan man äntligen köpa frakt direkt i appen och skriva ut fraktsedeln hemma eller hos ombudet :+1:t3:

5 gillningar

Grymt!

Satan va bra , dock kanske de ända nariga oxå …

1 gillning

Man kan säga mycket om Postnord men deras app är riktigt bra. Lösningen med bank-id är ju också nice.

4 gillningar

Har aldrig använt PostNords app. Vad använder ni den till? För att skicka paket? Kolla frakt? Spåra paket?
Använder själv appen Mina Paket för att följa mina paket från olika transportörer :smiley:

1 gillning

Kolla när paket ska lev , funkar smidigt faktiskt

1 gillning

Ok, testat Mina Paket? Där dyker alla paket från PostNord, DHL, Bring och Schenker upp automatiskt :smiley:
Ska ladda ner PostNords app och kolla in den.

1 gillning

Spårningen av paket bygger på samma info (mobilnr eller e-post) så där kör jag nog vidare med Mina Paket. Däremot såg jag att man kunde hämta ut paket med mobilt Bank-id och låta andra hämta. Smidigt!
Kör den lite parallellt ett tag :smiley:

3 gillningar

Kör PN för PN paket och den andra appen för övrigt svenskt. Appen Parcel för import.

2 gillningar

Den e bra :+1:t2::+1:t2:

1 gillning

Att legitimera sig i appen och dela streckkoden med andra är så jäkla smidigt. Slippa all hantering med id/körkort :+1:t3:

Jag som köper / säljer en del på tradera kommer ha enorm användning av att köpa frakten redan i appen :metal:t3:

3 gillningar

Ja det måste jag testa. Lät kanon :smiley:

1 gillning

Underbar app :ok_hand:t2:

1 gillning

Det som ligger på terminal osv, börjar de köras inatt? Då det är måndag inatt :grinning::sweat_smile:

De är så förvirrade av att du bokat, avbokat och bokat igen så de kommer köra i diket med alla paket.

Du brukar kunna se förväntad leveransdag.

Vad det gäller Postnord finns det inga skrivna regler. Men i ditt fall tar det ju 2 veckor att komma till skott, så en dag mer eller mindre för leverans spelar väl inte så stor roll. :joy::joy:

Jag har ett paket som skulle levereras till dörren den 26/12 vilket är annandag jul, detta skedde givetvis inte. Just nu står det ingen leveransdatum men det sker förhoppningsvis imorgon.

Väntar på ett paket som skickades den 23:e. Inge leveransdatum där heller.

Samma här. Dyker nog upp imorgon.