Roborock S50 kommer få efterlängtad uppdatering trots allt

Från sajten:
Roborock S50 kommer få efterlängtad uppdatering trots allt


image

Roborock S50 är en fantastisk robotdammsugare på många sätt och vis och för ett tag sedan släpptes en ny modell som går under namnet Roborock S60.

Den kan suga lite bättre, har lite bättre borstar, det går att namnge olika rum, den kan lagra två våningar och Roborock kunde även automatiskt identifiera vilket rum den befinner sig i. När denna lanserades gjordes ett uttalande på Facebook från Roborock-gänget där de meddelade att flera av funktionerna till S60 även skulle lanseras till S50. Internet jublade och tiden gick och sen kom ett uttalande till – det blir ingen uppdatering med dessa funktioner. Internet blev arg och idag meddelar Roborock i en Facebook-grupp som heter Roborock Robot Vacuum Official Community att de har ångrat sig igen och att en uppdatering kommer att komma inom kort.

Detta är trevliga nyheter för alla oss med en Roborock S50 så nu får vi hoppas det inte tar allt för lång tid innan uppdateringen kommer så de hinner ångra sig igen. Är du sugen på att veta vad vi tycker om Roborock S50 så får du inte missa vår recension.

 

Reklam: Köp Xiao­mi Robot­ic Vac­u­um Clean­er / Xiao­mi Roborock S50 hos Web­hallen

3 gillningar

De här e så bra nyheter!!!

Man väntar och väntar på en uppdatering och när den kommer använder man inte funktion ändå. Men en uppdatering är alltid trevligt. :joy::joy:

2 gillningar

Nu blev den plötsligt riktigt intressant :smiley:

2 gillningar

Sambon frågade häromdagen hur höga trösklar vi har,hon hade visst blivit sugen på robotdammsugare och hittat Roborock S5 :grin: Jag är lite sugen på att ta steget till S6 dels pga dessa funktioner, men även då ljudnivå, sugeffekt och hastighet verkar vara något bättre. Men nu kanske det lutar åt en S5 iallafall när skillnaden i funktioner blir mindre.

1 gillning

Yaaaayyyy

Kändes lite sådär innan att de inte släppt de grejerna till s5.

Är det stor skillnad på en s5 och s6 rent system mässigt?.. alltså har s6 mer minne?

1 gillning

E väl bara rumsindelningen och att du kan ha den på typ 2 plan, samt lite tystare…

tänkte att det kanske inte fanns minne för det eller något sådant?

Minnet vet jag inte hur de är… försöker googla, men hittar ingen info… :man_shrugging:t2:

…kvarstår att skruva upp en då.

1 gillning

Helt klart! Ska fortsätta söka!

1 gillning

Jag har för mig att de sa att det var anledningen men sen visade det sig att det visst gick med en liten uppdatering om de så vill =)

2 gillningar

Går alltid…! Handlar bara om viljan…! Men nu hitta dom den tydligen :sunglasses::man_dancing:

Vilken trevlig nyhet :wink:

1 gillning