Så ser Apple Card ut

Nä, vi känns inte som en prioriterad marknad :frowning:

1 gillning

Men vem vet !! Kanske kommer lagom ihop med HomePod :en och den runda aw:n :+1:t2:

2 gillningar

Och att Amex inte fungerar på alls lika många inköpsställen som detta. Vad har Amex för cash-back på sina gratiskort?

Ja det är riktigt trist :worried:

1 gillning

Helt sant - men säg Ica , circkle k , ok , Coop , där samlar man oxå poäng - som blir kr … ja har haft 3 olika amex o på dessa har ja fått poäng som omvandlas till kr … ja e nog bara bitter dör att ja såg fram emot ett snyggt kort och att de skulle komma hit , nu blev de fult :wink: o kommer säkert som sagts aldrig komma hit :zipper_mouth_face:

1 gillning

Mm :weary::sweat:

1 gillning

Ja, fast här har allt i ett kort, gratis, som fungerar överallt.
Det tråkiga är som du säger att det nog aldrig kommer hit. Men, hade jag bott i USA och tecknat mig på ett kreditkort hade jag valt detta alla dagar i veckan. Nu är jag lite Apple-frålst, men har svået att se varför man väljer ett sämre kort bara för att det inte har ett äpple på sig :wink:

Fast man får ju bonus med tex ett Ica kort / Coop kort vart man än handlar nuförtiden oxå :relaxed:

En annan sak ja kom på :joy::cowboy_hat_face:, e om man beställer kort på kortet - Mastercard från Swedbank så kan man dra av bilden så blir de helt vitt , så kan man slunga på ett eget  klistmärke !! Tadaaa !! :ok_hand:t2::metal:t2:

:rofl::rofl:

Fast till sämre villkor :smiley:

Haha ja :relaxed:

Avgift står i relation till hurmycket du använder kortet.
Avgiften är det första som är lätt att “förhandla” bort.

Visst detta äppelkort så är det ingen avgift out of the box…nästan läskigt lätt för många att hamna i ekonomi skit

Inga valutakostnader heller när man handlar i andra länder och inga påminnelseavgifter så kortet i sig verkar faktiskt vara riktigt jävla förmånligt.

Lär dock aldrig komma hit =(

valutakostnad visste jag inte ens existerade nuförtiden?
Påminnelseavgift…ja, visst…men hur många gånger är en påminnelse PÅRIKTIGT en påminnelse, och inte att man väljer att inte betala för man inte har råd?

Håller på me mitt eget nu :relaxed:

Mitt gamla kort få vara provdocka :innocent:

Du måste fila bort siffrorna och legera det i titan med :wink:

Siffrorna ska bort , men titan … de ju bara ja som vet att de inte e de … :relaxed:

Hahahahaha