Säljes. Intressekoll av iPhone XS Max & Watch 4 alu SG

SÅLD! 1. Säljer min knappt ett år gamla iPhone XS Max 250GB space gray.

SÅLD! 2. Säljer min knappt ett år gamla Watch 4 aluminium space gray GPS (dvs inget cellar)

Kom med vettiga bud om intresse finns.

Enda smolket i bägaren är att dom inte överlämnas innan jag fått mina nya, dvs troligen i slutet av september början av oktober (förhoppningsvis).

Bägge är i nyskick, dvs inga synliga repor eller så.

Antingen träffas vi och byter vara/or mot Swish (Bor i Nyköping, men bilar en bit vid behov men inte hur långt som helst) eller så använde vi Payson om det ska skickas på posten, fraktavgiften delar vi på.

Intresserad? Behöver veta ganska snart så jag hinner beställa och få hem dom i lagom tid annars tar det längre väntetid för utbytet.

Oops, insmög sig ett fel gällande den iPhone XS Max jag säljer, den är i guldfärg och inte rymdgrå…
Har alltid köpt iPhone och Watch i den färgen så hade glömt att denna var i guld, sorry.

Sätt ut ett ca pris så man får något att gå på :blush:
Det gör det lättare för sugna att räkna lite på det nu när nya modeller finns att titta på.
Bara ett tips.

1 Like

Okay, blev ombedd att sätta ut ca-priser så here we go. OBS! dessa är bara en startpunkt.

-iPhone XS Max 250GB Gold: Nypris 15895:- => 7000:- Halva priset avrundat neråt till närmaste tusenlapp.
-Watch 4 aluminium space gray GPS 44mm: Nypris 5195:- => 2000 Halva priset avrundat neråt till närmaste tusenlapp.

Har AppleCare+ för mobilen: Nypris 2199:- => 1000:- halva priset och avrundat neråt till närmaste tusenlapp. (vet inte om man kan sälja denna men det löser man på annat sätt sas.)

1 Like

Hade du sålt på blocket så hade telefonen varit såld nu. Tips!

Jag vet, men ville att ni på Teknikveckan och 99mac skulle få chansen först. Ingen som köper här blir det blocket till ett något högre pris.

3 Likes

Glömde, till iPhone XS Max 250GB Gold ingår ett plånboks-fodral av en billigare (inte som BookBooks prisnivå alltså) sort med 5 kortplatser, sedelficka och hållaren till mobilen har magnetfäste så lätt att lösgöra mobilen från plånboken, dessutom är hålet för kamera och blixt så pass tilltagna att man kan fota utan problem med fodralet på. Laddar även på laddplatta.

Jag har en kompis som gärna köper klockan för 2000:-. Är det en 44mm vi pratar om.

Är både tur och otur att jag äger klockan redan och beställt en iPhone 11.
Annars hade jag nog handlat båda direkt.
Bra priser :+1:

Japp, 44mm (lagt till i första inägget)

Ok, be han kontakta mig eller agerar du ombud?
Vill veta om det handlar om upphämtning eller via posten/Paysson.
Swish vid upphämtning, via posten så blir det via Payson.
Också det att jag inte lämnar ifrån mig den innan jag fått min nya.

Du kan få hans nummer. Timmy heter han. Skicka ett sms så kan ni fortsätta därifrån. 070-594 54 54

Watch SÅLD!

Tack Håkan för tipset!

2 Likes

Bägge enheterna sålda!

2 Likes