Samsung Note 10+ hyllas av både skärm och kameragranskare

Vad behöver du SD-kort till? En sak när typ mobilerna hade 32 och 64 GB utrymme.

Om jag får svara på den frågan så vill jag föröver film/bilder från min dji till telefonen.
Nu får jag ha en dongel med mig, som apple användare gjort i flera år.

Det var ta mej tusan inte ett dumt svar!

Vet att Samsung ett tag släppte telefoner med Android stockversion. Varför slutade de med detta?

Var det inte de som kallades “Google Play Edition”? Vet att HTC hade sådana för numera ganska länge sedan. Vet dock inte varför de försvann, men antagligen var intresset för lågt och kostnaden att hantera ytterligare en version blev för hög.

Gjorde de?. Vilken lur var det?.

Man kan byta launcher, men efter senaste uppdateringen av samsungs UI så ser jag ingen idé med det.

Galaxy S4 släpptes som Google Play edition.
Ingen efterfrågan.

jajust det. Det minns jag någonstans.

Synd.

Min Note 8 har 64 GB internlagring. Tar aldrig bort något från mitt SD kort trots molnbackup och när jag växer ur så köper jag bara ett kort med mer lagring. Tappa en lur som gick åt skogen. Bara att ta ut SD kort och stoppa in i nästa lur

Dex är det sämsta jag varit med om, nu fungerar inte Android auto längre utan den vill köra Dex i bilen. AA blinkar till och stängs sedan av. Redan skrotat min note 10 och förpassat den till skrot lådan, blev att ta fram mate 20 pro igen

Beskriv vad du tycker är kasst med One UI?
Är uppriktigt intresserad av diskussionen :slightly_smiling_face:

Jag personligen har svårt för den “tecknade” stilen samt att jag föredrar svepgesterna som Huawei, iOS och kommande Android 10 använder.

  1. Det finns en hel Tema butik, bara att byta utseende, ikoner och fonter.
  2. Jag har svepgester på min Note 8 som är inbyggda i One UI.

Jo men inte svepgester som just jag vill ha det :slight_smile:

Okej så är det
IOS är nog mer utvecklade :slightly_smiling_face:

Tror det är mer vilka val man gjort.

Huawei och IOS är nästan identiska. Sedan är OnePlus något mellan Samsung One UI och iOS.

Men Android 10 på Pixel-telefonerna är identiskt med IOS så det kommer nog bli standard på allt Android framöver ändå.