Smartaste huset i Skandinavien? - Vi besöker Framtidens Hjem

Från sajten:
Smartaste huset i Skandinavien? - Vi besöker Framtidens Hjem

Våra danska kollegor på Input bestämde sig en dag för att bygga ett smart hus och en Facebook-kontakt senare så var projektet i rullning. Nu är det klart och utanför Roskilde hittar vi ett riktigt fint bygge där få utgifter är sparade på. Allt i från lampor, kylskåp till säng och toaletter är uppkopplat.

I videon ovan guidar Inputs chefredaktör Torben Vognsen oss genom huset.

Produkterna i videon.

Garaget

Tvättstugan

Hallen

Badrummet

Köket

TV-rummet

1 gillning

Den här mannen imponerar också

1 gillning

Fusion Round var ju riktigt fin, men 2600£ var lite o ta i för en kran med bubbel o kokande vatten :slight_smile:

Du menar att du hellre sparar £2600 på att slippa koka och pysa ditt eget vatten :wink:

1 gillning

Riktigt coolt. Men är ju ändå inget som är jätteinovativt. Som han säger så finns allt att köpa och handlar bara om att sätta ihop allt.

Den datorhörnan såg allt annat än smart ut! Herregud vad värdelöst setup! :joy:

reagerade också på det att deras cable management lämnade lite att önska.

Verkligheten, ser som det är någonting de panikshoppat och slängt in. En laptop på ett ställ med 48 olika kablar på en typ stol. För litet skrivbord där allt är ihop tryckt. Borde verkligen förvänta sig mer om det nu är ett sånt smart hem! Slår vad om att du hem är smartare uppbyggt! :joy:

ända funktionen jag inte har hos oss är en kalcium renaren…

Men sedan är det inte ett jätteproblem i Dubai.

Grymt bra reportage! Hade man bara varit miljonär så hade mitt hus sett ut så där :smiley:
Mer sånt här…vill se Skandinaviens grymmaste hemmabio! :slightly_smiling_face:

Ja det hade varit spännande!

:cry:

Ja han skämdes lite men samtidigt är ju den garderoben aldrig öppen :slight_smile:

Jag storbölade. :rofl: