Stora case- och väskortråden

Tjo!

Toknöjd med en väska/skal/skydd eller likande du nyligen köpt eller haft länge? Posta gärna här. Finns ju så galet många av välja på minst 90% är skit.

Jag börjar med ett case från Baseus, Original LSR Silikonskal. Tappar aldrig telefon. Sjukt bra grepp.

Baseus Original LSR Silikonskal (Xs)

Har ett sånt hemma, gillar att hålla den handen med de på… men fastnar i fickorna på allt shorts och jeans tycker jag…

Kör dessa från Native Union, läder och mys all the way.

3 Likes

Gillar Nudient skalen. Kört dom på dom senaste telefonerna. Tunna och bra och skönt grepp.

1 Like

Mm håller med där. Lite svårt att få ner i bland

1 Like

Alltid Pitaka, riktigt schyssta. Dock inte så schyssta priser, men man får vad man betalar för.

Måste kika :+1: de är redo för hösten

Gott att höra, har ett till mig och ett till sambon på väg postledes

Kör min mobil naken, aldrig förstått grejen med köpa en snygg telefon för att dölja den med skal. :slight_smile:

Trista att behöva köpa något bara för att telefontillverkarna säljer tvålar. Med mestadels glas och andra hala material så var alternativet skal eller gummihandskar. Jag tappar telefon HELA tiden annars.

Vilken marknad det blivit med fodral mm… Är det lite som Intel och MS och Nvidida och spelbolagen. Vi gör ny slö mjukvara, så gör vi ny hårdvara… eller den klassiska rivjärnet och plåster.

Nu har ju jag iof haft sönder min precis men innan dess höll den i två år. Så inget problem för mig. Köper hellre nytt om olyckan är framme

Trist! Den höll iaf i 2år

Helt okej, byter ungefär så ofta

Samsung LED view cover är en absolut favorit :slightly_smiling_face: