Stora polemiktråden (2019–2020)

jaja, men om hon går klädd sådär så tycker jag chauffören gjorde helt rätt.

Inte om det saknas klädpolicy på bussarna vilket det faktiskt gör.

Brukar finnas policy mot att smutsa ner osv. Svetta ner ryggstöd kan falla in där, eller allmänta trivselregler. Men absolut bra om riktlinjerna är tydliga

Känner du honom eller?

Lite väl lugnt här nu :wink: Reflektera över nedanstående och diskutera i små grupper, muntlig presentation med era slutsatser.

1 gillning

Börjar bli less på ditt gnäll om skatt hela tiden. Lägg ner det eller flytta till USA som du pratar som varmt om.

1 gillning

USA? NEj det har jag nog inte pratat mig speciellt varm om. Du tänker kanske på Schweiz, för det brukar jag prata mig varm om. Speciellt deras sjukvård och försäkringssystem.

Såg denna på feber och tänkte på @Esse :joy:

Någon av dessa är AM

Inte så bra på engelska? (mitt namn står i klartext)

1 gillning

Som vanligt bra från Henrik

Eller iof som vanligt är överdrift, han har fel ibland. Tex gillar han inte rökförbudet.

2 gillningar

:sweat_smile:

2 gillningar

Fyran stämmer inte, alla är inte alls lika inför lagen. Då hade de lagt ner ärendet direkt som med alla andra brott av denna typen :joy:

1 gillning

Snart kommer jag sannolikt få skriva “Pistol” i denna tråden med tanke på hur det tillåts fungera i Malmö.

1 gillning

Det går bra nu.

1 gillning

Hur svårt kan den vara att jobba på Olw och en brödfabrik? Företag är rädda för att anställa utrikesfödda, jag skulle kalla det för rasism eller diskriminering.

Utrikesfödda analfabeter, hoppas du ger dessa en chans där du jobbar, för det gör du väl?

Söker du jobb?

Nej. Svara på frågan, eller låt bli.

Du har inga befogenheter att kräva något. Jag svarar på frågor från personer jag respekterar. Du tillhör inte den kategorin.