Stora polemiktråden (2019–2020)

Nej din kvinnosyn har redan förlöjligat dig

Trevlig helg på er!:wink::heart_eyes:

4 gillningar

Nej Då. Min kvinnosyn är förmodligen helt rätt eftersom jag är ihop med samma kvinna sedan 40 år och hon och mina två vuxna döttrar har aldrig klagat. Inga andra i min bekantskapskrets heller. Det är några inskränkta gråsossar i en del forum som ställer till det.

Skulle säga att det är fel på din kvinna som stannar med en man som anser det är ok att andra män kladdar på henne.

1 gillning

Jag gissar att snart står det Nils i denna ruta. :wink:

1 gillning

Grymt, hoppas det försvårar för AFA och annan våldsbejakande extremism

Hur sätter du det påståendet i relation till moskeskjutningarna på Nya Zeeland?

Varför flyttar du mitt inlägg? @Marcus_Attefors tycker du det är politiskt att påstå AFA är våldsbejakande?

Så att ditt inlägg blev flyttat är det viktiga. Inte att du är onyanserad.

Alex Schulman, värre sozze finns det nog inte

AFA är en politisk rörelse så mer politik blir det inte.

De är våldsbejakande extremister Mao helt ontopic i det ämnet jag skrev den i

Nej.

Var inte så tappad esse, det är inte klädsamt

Unknown

4 gillningar

Hahah :+1:t2::partying_face:

1 gillning

Hehe, du får därför vara tacksam jag upplyser dig :smiley:
Vad har du för utbildning btw? Jag gissar på inga högre studier, alternativt något flummigt humanistiskt kanske (Vilket är likställt med inga högre studier)

1 gillning

Tackar som fråga, jag har begåvats med studier i bland annat genusvetenskap, modern judisk historia, modern islam och en slang av stadsvetenskap.

Vad har du för utbildning min vän?

haha,fyfan, genusvetenskap är det värsta jag vet. Att det ens får heta vetenskap. jag gick Civ ing. Dock blev jag headhuntad så gick aldrig klart

2 gillningar

Du har fel. Det hjälper inte att stänga gränserna för det är inte invandringen det beror på.
https://www.svd.se/bra-okning-av-sexbrott-gar-inte-att-koppla-till-flyktingar?fbclid=IwAR3kjkNnPCixFCMPLPuOy6zFfhlCdk7LMpp9Oa8zw72l3vah3j3DPrygsLg