Super Bowl 2020

Det finns redan en tråd om NFL men Super Bowl är så stort, och väcker intresse även utanför NFL-bubblan, så här är det fritt fram att diskutera Super Bowl 2020.

Kansas City Chiefs–San Francisco 49ers, Hard Rock Stadium, Miami Gardens, Florida.

Jennifer Lopez och Shakira kommer att uppträda i halvtidspausen.

TV6/Viaplay kl. 00:30 natten till måndag.

1 gillning

Jennifer Lopez och Shakira låter trevligt. Kanske man ska sätta klockan på halvtidspausen.

1 gillning

Hur många kollar egentligen på det här i Sverige? Jag kollade förra året men nu när man jobbar och ska upp vid 7 så pallar man ju inte med :joy:

1 gillning

Jennifer Lopez och Shakira är ju 6 av 5+ även om någon (pip)vårta inte lär titta fram. För övrigt är ju det här ett helt kört evenemang i Svedala.

1 gillning

Det är ju tradition att vara zombie på jobbet måndagen efter Super Bowl.

1 gillning

Jag har tagit ut en semesterdag på måndag för att kunna se detta spektakel :joy: Håller mina tummar för Chiefs :raised_hands:

1 gillning

Go 49ers 1995 var senaste vinsten :muscle:t2::crossed_fingers:t2:

1 gillning

Mja, jag har ju praktik så lite trött kan man väl få lov att va då :wink:

Kansas City har väntat sedan 1969.

Defensiva lag har en bra statistik i de 25 senaste Super Bowl, vilket talar till 49ers fördel. Men eftersom Chiefs har en trollkarl som QB tror jag vad som helst kan hända i natt.

De e sant !! Men jag har väntat sedan 95 !! Har hållit på dom sedan 93 :muscle:t2::+1:t2:

Ja mena sen 83 !! 7 år liten :relaxed:

Nervös början …

Sannolikt tar 49ers hem detta.

Oj, oj, plötsligt ser det ut som KC har stor chans att ta hem detta. Fantastisk Super Bowl.