Teknikpäron

Tänkte jag skulle dra upp Ida och Magnus Blix nya podd Teknikpäron lite i rampljuset med en egen tråd. Vi är ju många som gillar podd och har lite kärlek till 99 och 99mac! Så tråden passar in här också!

3 avsnitt har dom kommit ut med och om jag fattat allt rätt så lägger dom upp nya avsnitt lite när dom har tid och något att snacka om!

1 gillning

Bra initiativ, gillar deras poddar.

Lyssnat tre avsnitt nu och tycker det är sådär…:sunglasses:

Jag tror att 99mac/Ida och Teknikveckan-podden är väldigt olika och att man antingen gilla den ena eller andra :slight_smile:

Gillade 99podden…

Där kom min ödjmjuket tillbaka som en boomering i ansiktet!

1 gillning

Men denna podd känns lite krystad… Och lever på gamla meriter. Men den kanske tar sig. Kommer nog ge den några avsnitt till. :+1:t3:

Jag gillar båda poddarna. Jag är inte så mycket för podd i vanliga fall dock. Men ibland är det skönt att bara dra på en podd och lyssna på andras skitsnack!

Jag är inte mycket för poddar, man får ju inte själv någon uppmärksamhet. :rofl::joy:

Finns helt klart plats för flera poddar. Gillar ju både Teknikveckan och Teknikpäronpodden. De kompletterar varandra fint. Det är ju trevligt med en ny podd istället för nedlagda poddar. :smiling_face_with_three_hearts:

Ja, nedlagda poddar är de sämsta

Blev ju helt veckovild nu efter att både En podd om teknik och 99-podden försvann. Både tisdagar och lördagar blev helt “knas” i bris på bättre ord. :crazy_face: :wink:
Gillar poddformatet och följer en hel drös med poddar:

Hmm, borde ha en telefon med större skärm än min 8:a…

1 gillning

Men så fint det ser ut i mitten där!

1 gillning

Haha, ja visst gör det. Teknikveckan är centrum i poddflödet. :grinning:

3 av dom har jag lyssnat på. Teknikveckan, Teknikpäron och fulkultur.

Har du lyssnat på 25 minuter ? Känner igen åtskilliga av dina poddar från min egen lista. Därför misstänker jag att den skulle passa dig :wink:

Wow, har vårt lilla hobbyprojekt fått en egen tråd! Kul! :heart:

Vi drog igång podden för att vi kan och tycker det är kul, men det kommer nog ta ett gäng avsnitt för oss att bli varma i kläderna och hitta ett format som passar oss. Kom gärna med förbättringsförslag om ni har såna.

1 gillning

Tycker avsnitten ni har gjort är okay! Kul att ni startat en egen podd!

Lyssnade på det 4:e avsnittet häromdagen!

Har lyssnat på två avsnitt än så länge. När jag inte använder Apples saker så kunde jag lika gärna lyssnat på en pod om knyppling. :confused:

Bara att ladda hem iTunes igen!

1 gillning