Teknikpäron

Kan inte du istället göra en pod om knyppling till mig??? =)

Missade så mycket av syslöjden tyvärr!

Lyssnade på senaste avsnittet på väg till jobbet i dag. Definitivt en bubblare som kan ta en plats i listan över poddar jag lyssnar på. :pear::pear:

Det ska inte bara vara om Apples grejer dock, råkade bara bli en del om det just nu kring eventet. Magnus släppte idag bomben att han tänker prova på Android ordentligt igen. Spännande tycker jag!

2 gillningar

I dag är förskolan stängd så jag är hemma med sonen och försöker vara ett bra päron med Teknikpäron i högtalarna till frukost.

Nytt avsnitt ute. Ska ge mig på det lite senare.

Metadata och cover art sitter i alla fall på filen såg ja!

Lyssnade för första gången. Trivsam pod kommer att fortsätta lyssna :smiley:

Appropå Android, vill man ha Android One och det skall vara premium så finns det nog bara ett val, Pixel !

Nokias “insekt” blev väl känd som en buggfest när den kom och föll snabbt i glömska.

Skickar din input till min skäggiga päronhalva :+1: En ny Pixel vore kul att prova, snart event har jag fått för mig.

Ljud ska ni snacka om har jag bestämt! Alltid kul! Var inte din man lite kär i ljud?

Note 10 plus kanske :wink:

Så här ser min line up just nu :slightly_smiling_face:Screenshot_20190929-065242_Pocket%20Casts

1 gillning

Åh det vore ju nått!

Det kan vi absolut snacka om, han är inte bara lite kär i ljud. Producerar eget material, och har självklart gjort introt till podden!

Något särskilt du vill att vi pratar om?

Det får ni välja!

Nytt avsnitt ute! Lyssnade på det nyss. Gillade det!

1 gillning

@Idalin är det en gång i veckan som gäller nu?

Ja, vi försöker!

Fint att vara eftertraktad va? :slight_smile:

Jag är Idas största fan! :wink:

Kan vi utgå från att det blir en oneplus 7T nu :wink: