Officiella tråden för Teknikveckanpodden

tv-podcast-cover-3000x3000

Den officiella tråden för allt som rör Teknikveckanpodden. Här lägger vi in nya avsnitt ihop med nyttiga länkar om det vi pratar om. Använd också tråden för att ställa frågor om och till podden!

Där blev de lite spam i mailen tror ja bestämt :joy:

1 gillning

Tre stycken?

1 gillning

Haha gillar @Esse s shätt och inte sheet :kissing_heart:

3 här med

1 gillning

Nu går det utför!:joy:

Antar att det är för att posten har uppdaterats…

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för allt spammande.
Det var på grund av att dagens arbetsplats är i mitten av svensk skog i en liggvagnskupé och uppkopplingen är otroligt svajande

2 gillningar

Japp !

Mysigt det ser ut på tåget! :heart_eyes:

Fattar absolut ingenting :slight_smile:

När Cherry eller vad hon hette skrev till dig att ”fill in the sheet” :smiley:

Från sajten:

I veckans avsnitt så tar Thor och jämför Apples AirPods Pro mot Apples dotterbolag Beats PowerBeats Pro.

Peter slänger in sina Sony WF1000XM3 i matchen och vi går igenom vad hörlurarna var för sig har för användningsområde. Peter har varit i Barcelona och tittat på Huaweis senaste plattor och telefon som utan skam kopierar friskt från designkontoret i San Francisco. Peter delar även ut en känga till Fintechföretaget Revolut och blir upprörd över Thor avsaknad gällande mail-hygien. Hur många Gmail-konto och AppleID får en person egentligen ha?

Lyssna via Spotify, Acast eller Apple Podcast.

3 gillningar

Förlåt @Zop - inga kapitel på Patreon-feeden denna gången. Denna synd kommer aldrig upprepas!

1 gillning

Det säger du precis när pengarna för månadens Patreon har dragits. :wink:

1 gillning


Jag ska göra mitt yttersta för att lägga in kapitel till podden som kommer på lördag

2 gillningar

Tycker att det är lite burkigt ljud i podden.

1 gillning

Mic-strul i denna

2 gillningar

Alltid lika mysigt att sitta med en stor kopp kaffe och lyssna på er! :heart:

1 gillning

Själv lyssnade jag när jag borde gått och lagt mig. Mkt bra som vanligt. En sak att tänka på är att ni ibland agerade som om det enbart vore en video. T. ex var det lite svårt att hänga med bland hörlurarna. Kameran inbjuder till att säga typ de här och peka på något. Svårt för oss som bara lyssnar.

3 gillningar