Teknikveckan tar över 99.se

Sajterna kommer inte slås ihop, helt olika målgrupper och inriktning och framförallt teknik :slight_smile:

5 gillningar

Sedan verkar det som de inte ska slås ihop. Jag trodde de skulle migrera in datat i teknikveckans arkiv osv.

Underbart :blush:

1 gillning

Gött :slight_smile:

1 gillning

Tack för svar. Som en av dom större investerarna i denna start-up vill man veta vad mina pengar går. :stuck_out_tongue_winking_eye::wink::heart_eyes:

3 gillningar

Underbart, brau jubbat! :grinning:

1 gillning

Gött! Dock uppskattar detta upplägg med discourse betydligt mer än 99.se’s lösning. Känns mer modernt

3 gillningar

Härligt härligt! :smiley:

1 gillning

hehe :slight_smile:

@Esse Om du får en spontankram av random människa på stan, så kan det vara jag :slight_smile:

1 gillning

Mysigt! :slight_smile:

Kul!!

1 gillning

Sjutton vad härlig och häftigt att 99 får leva kvar. Lycka till!

1 gillning

Jättebra jobbat. Skall bli roligt att fortsätta med 99mac - eftersom man dessutom varit medlem sedan maj 2001. Lycka till med föra över allt. Hoppas ni får så lite trassel som möjligt.:innocent:

1 gillning

Säger detsamma. Som 99mac-are sedan urminnes tider (dock ej heller aktiv sedan urminnes tider) känns det skoj att sajten lever vidare!
Och som bonus blev jag precis medlem här, för att kunna posta detta. :wink: Förhoppningsvis kan jag bli lite mer aktiv på båda ställen framöver.

2 gillningar

Välkommen!

Jaaaa!

3 gillningar

Hurra!!! Glädjer mig. ”Nerläggningen” av 99 har fått mig att upptäcka ett nytt elektronhål på nätet, win-win!

2 gillningar

Teknikveckan - ditt Elektronhål på nätet!

7 gillningar

Grymt :+1: Då har man två bra sidor att besöka gällande teknik. Gillar även att teknikveckan har lite andra diskussioner om t.ex. TV, sport mm

2 gillningar