Tips för dig med AirPods Pro

Igår fungerade det som det skulle på qi-laddaren. Märkligt. Inser även nu efter 5h på jobbet med dem att jag behöver gå ner i storlek på plupp och inte upp på ena örat

1 gillning

Efter en jäkla massa testande gick jag upp på L på båda plupparna, s*tan vilken skillnad det blev i både känsla och ljud. Var tvungen att välja bort “basförstärkning” i EQn för Apple Music vilket jag behövde med size M :face_with_monocle:

1 gillning

Blev ett köp förra veckan och så långt är jag väldigt nöjd. ANC är jämförbart med mina Bose QC20 även på ett flygplan och transparency är grymt på kontoret och i på promenader i stadsmiljö (så man inte blir påkörd). Tycker dom sitter bra och bekvämt, men ska prova lite mer med olika tips (kör medium på båda öronen än så länge).

2 gillningar

Har varit sjukt nöjd med mina sedan köpet i november. Dock upplever jag att test av passformen blivit känsligare. Får extremt ofta dettabild

Hur kommer det säg att du testar passformen då och då. Eller missuppfattar jag dig.
Gjorde det bara när jag fick dom och sen aldrig gjort det igen.

Testar den då och då om jag inte använt dem på en vecka eller två. När jag jobbade använde jag dem varje dag.

Suttit och brottats med detta nu på kvällen. När de var nya fick jag grönt på ljudtestet oavsett storlek. Nu på kvällen när jag testat så kan höger bli “grön” och vänster “gul”. Kör jag testet direkt efteråt kan båda bli “gula” eller så blir den som var “grön” “gul” och vice versa.
Någon enstaka gång blir båda “gröna”. Detta trots att jag inte ändrar position på dem.
Hoppas ni fattar?

Någon som testat något liknande?
Memory foam till airpods pro.
Tycker mina sitter dåligt om man inte använt dem på ett tag.
https://www.indiegogo.com/projects/airfoams-pro-memory-foam-ear-tips-for-airpods-pro#/

Jag beställde dom här på Amazon.de. Skickades från Kina så åkte på avgift. :grimacing: Sitter bra i öronen men eftersom fästet är i hård plast och inte har lufthålen som originalet har, blev ljudet mycket sämre. :-1:t3:

bild

https://www.tiktok.com/@cnnunderscored/video/6989706587564805382