Tips på bra rakapparat!

Min hud! Sen gillar jag att ha lite stubb!

1 gillning

Vilket livsöde…

699:- på Giganten! Avänder också denna! Toppem!

Ja de e skit bra !! O bra pris :cowboy_hat_face:

Enda som är dumt med dom är att det skräpar ner endel när man rakar sig, annars är jag sjukt nöjd med den.

GAmmal tråd ser jag, men jag kan väl ändå bidra med ett tips ifall nu någon annan ska ha en rakapparat. Jag har känslig hy och blir flammig mm vid rakning, speciellt av rakapparater. Har haft ett antal, så det blev hyvel. Sen så testade jag Braun Series 7 (de dyra modellerna) och den var faktiskt riktigt bra. Den dög, men man fick ibland ändå använda sig av hyvel +gel. (rakapparaten kan man också anvvända med gel)
Sen fick jag testa en rakapparat via Buzzador tror jag som jag fick behålla sen. De tär en Philips Shaver S9860 Prestige.
Snacka om grym. Inte en tillstymmelse till irritation av hy och det blev så lent som det blir med hyvel. Hyfsat dyr är den, men den gjorde banne mig ett bra jobb. (eller gör fortfarande såklart) Det är skillnad på apparat och apparat.

1 gillning

Låter som att det är en skäggtrimmer du efterfrågar, inte rakapparat :thinking:

Bästa jag haft. Känner iofs igen problemet med käkbenet…

1 gillning

“Laser”, smaka på det @Marcus_Attefors :smiley:

Kört denna i ett år, kör inte med kammen så det blir superkort stubb och oj vad precis och bra den är. Sa jag att den har laser? :laughing:

You had me at laser! :joy:

Kör med panasonic er-gc53 funkar till både skägg och hår. Grymt bra!

1 gillning

Jag har inte en aning om vad som är bra när det snackas rakapparat, :joy::joy::joy:

Kör Philips OneBlade. Grymt nöjd!!

1 gillning

Hyvel grabbar, hyvel!:+1:t3:

2 gillningar

Då dör min hud och jag ser ut som en tolvåring :joy:

1 gillning

Tvärtom för mig. :man_shrugging:

Samma här! Aldrig kunnat använda hyvel…

1 gillning

Använde hyvel innan, men man ser ju ut som man precis gått ut nionde klass likadant när jag har mössa på mig :joy:

Rakhyvel är bra skit! Annars en riktig rakkniv! Finns fina set med allt man behöver!