Tips på filmer och serier (2021)

Ja, som kul avkoppling. Förvänta dig inget mästerverk.

1 gillning

Jag tycker tvärtom gällande Parks… kunde inte se klart den :slightly_smiling_face:
Men Office smäller högre

Jag tyckte den var riktigt bra, men smaken är olika jag klarade tex ett halvt avsnitt av Altered Carbon och ca 3 avsnitt av Game of Thrones innan jag gav upp :slightly_smiling_face:
Upload har över 8 på IMDB tex

1 gillning

Har börjat kika på ”The Great” (HBO Nordic). Både roligt och makabert.

Börjat kolla “I know this much is true” på HBO. Börjat bra :ok_hand:

Sett klart första säsongen av Upload på Amazon Prime som @Zop pratade om ovan. Lättsam, mysig och rätt rolig. Helt klart värd att titta på.

3 gillningar

Såg ju trevlig ut.

första sesongen var ju ok… Sedan började den bara kännas som de mjölkar pengar.

We got this på SVT play. Komedi om en snubbe som försöker lösa ekonomiska problem genom att finna Palmes mördare.

1 gillning

Specialavsnitt av denna magiska serie ute nu!

”The Trip to Greece” finns på SF Anytime nu:

Så serien spelas i vanliga fall in med iPhones? Skillnaden nu är att han skippade kameramännen? :thinking:

1 gillning

Nä! Spelas in med vanliga kameror i vanliga fall, nu med mobiler utan kameramän.

Jag tänker på texten ”utan kameramän med iPhones” i din artikel.

1 gillning

Inte min! @DennisKlarin som skrivit!

bild

Tänkte se den här ikväll, verkar riktigt bra. Älskar filmer som är sanna berättelser. Någon som sätt?

Inte sett ännu men man gillar ju regissören och producenten Liz Garbus efter att ha sett ”Bobby Fischer Against the World”, ”Love, Marilyn” och ”What Happened, Miss Simone?”.

2 gillningar

Såg den för ett tag sedan och vill minnas den var helt ok.

1 gillning

Ser på nya ”Pelle Svanslös” med sonen i kväll. Samma regissör som i de tre senaste Bamse-filmerna och stilen känns igen.

2 gillningar

Tack, då blir det den sen. :sunglasses: