Tråden om OnePlus 8 Pro

Från sajten:
Trådlös laddning i nästa OnePlus


image

OnePlus 8-serien kommer att kunna laddas trådlöst om vi får tro de senaste rykterna.

https://twitter.com/OnLeaks/status/1220747646354231297

OnePlus 7T Pro var enligt oss förra årets bästa köp för alla som inte behövde absolut bästa kameran i sin telefon men det vi saknade var induktionsladdning. Ärligt talat var vi förvånade att det inte dök upp på 7T Pro då det skulle göra den en mer värd uppgradering mot 7 Pro.

Men det var förra året det och nu är det dags att blicka framåt och redan i maj bör vi få se OnePlus 8 och eventuellt en OnePlus 8 Pro.

1 gillning

Stoppa pressarna! Ska det äntligen ske!?

Grymt ju!

Om de nu inte håller på att löjla sig med punshout kamera som på bilden med pro modellen så kommer jag överge samsung för denna.

Just qi laddning och google pay är det jag bara inte kan leva utan, det är en sådan sak man tror man inte kommer behöva förrän man har det.

EDIT: Förutsatt att inte Samsung kommer med något sjukt amazing tiden framöver.

Kommer inte att bli förvånad om Samsung kommer att sopa banan med alla andra tillverkare när det kommer till kamera.

Men kameran är väldigt sekundärt för mig.
Bara man kan ta några dickpicks så är jag nöjd.

3 gillningar

Skall mycket för att jag skall överge Samsung :slightly_smiling_face:
De är den mest intressanta tillverkaren med allt från Fold till OLED lurar för 2500 SEK
Sedan verkar det komma 10x optisk zoom i S20 Ultra :slightly_smiling_face:

1 gillning

iknow… känner lite så också. Men igen, Kameran är sekundärt för mig.
Jag är övertygad om att de som har OnePlus får ligga mer…

Anekdotisk bevisföring säger att du har helt rätt i detta.

Samsungs storhet står just nu och faller på vad som händer med Huawei imho.

Huawei är rökta tyvärr utanför Kina
Finns de jag känner som åkt till USA och där Huawei luren uppträtt mysko och bara funkat på wifi mm.

Mycket kan hända med en Tweet :slight_smile:

OnePlus och Webhallen håller digitalt samkväm med Primetime som lekledare

Ersätter Loot Bag Edition

DETTA INLÄGG INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR WEBHALLEN

En tävling ersät­ter försäljnin­gen av den klas­siska One­Plus Loot Bag Edi­tion när One­Plus 8 lanseras.

Tidi­gare har One­Plus och Web­hallen haft försäljn­ing av en spe­cial-ver­sion av One­Plus-tele­fon­er­na som innehål­lit en mas­sa god­sak­er.

Det­ta ersät­ta i år av en tävling ihop med appen Prime­time och endast en vinnare kom­mer koras. Däre­mot finns det möj­lighet att köpa en Gameshow Bun­dle efteråt.

Tävlin­gen sät­ter igång 20.30 den 17 april och du kan föran­mäla dig via primetimequiz.com/oneplus om du redan har appen installer­ad och klar.

One­Plus 8 och One­Plus 8 Pro lanseras den 14 april och bör­jar säl­jas den 21 april. Priset blir från 7 695 kro­nor respek­tive 9 995 kro­nor.

OP är alltid intressant frågan är om priset inte är för högt denna gången?

Svaret på det kommer i min recension :slight_smile:

1 gillning

Borde inte den 17:e nämnas ?

Den 17.e vad?

givet köp…OM deninte har punchout kamera.

haha bra där!