Trailers för Westworld

Från sajten:
https://teknikveckan.com/streaming/trailer-for-westworld-sasong-3/

I första trailern för nästa säsong av HBOs Westworld ser vi att det finns en värld utanför nöjesparken. Vi får dock vänta ett tag på att se serien då premiär är någon gång under 2020.

 

Känns ju lite som en nystart och inte en fortsättning på tidigare säsonger. :thinking:

Från sajten:


Säsong fyra av HBOs serie Westworld är på ingång.

För att få upp peppen inför säsongsstarten har HBO precis släppt en teaser, eller förhandstitt som vi kallar det i Sverige, för deras dystopiska TV-serie.

Till tonerna av A perfect day av Lou Reed ser vi Evan Rachel Wood, Thandiwe Newton, Jeffrey Wright, Tessa Thompson, Ed Harris, Luke Hemsworth och Aaron Paul toka ut helt i ett normalt lugnt tempo för Westworld.

Säsong 4 har premiär på HBO 26 juni.

Via: mashable

Grymt! En av dom bästa serie senaste åren.
Men trodde att det var slut efter säsong 3.

Intressant story men fick köra en sammanfattning via YouTube för att inte bli för uttråkad.

Tappade fullständigt intresset för denna serie under s2.

Samma här.

Någon som sett säsong 3, är den bättre än säsong 2?

Jag har gillat alla säsonger även om första var bäst.

1 gillning

Jag tyckte första säsongen var fantastisk och sen har det svängt lite fram och tillbaka, men om jag inte missminner mig så är iallafall slutet av säsong 3 riktigt bra.

Men…jag är inte säker på att detta är en serie som har tjänat på fler säsonger. Det blir allt fler trådar att hålla redo på så för mig blir det en aning ansträngande att kolla på då det kräver hög grad av koncentration och att man minns rätt.

Jag kommer tveklöst kolla på säsong 4 under sommaren i vilket fall som helst.

2 gillningar

Älskade första säsongen. den var grym.
Får ge trean en chans då.

Började för ett par månader sedan se ett par delar av säsong 1, hittat annat att se på i stället…

Från sajten:


26 juni är det åter dags att bänka sig för en ny säsong av Westworld.

På HBOmax hittar vi tv-serien som får oss att tvivla på vad som är verklighet eller ej.

Men redan nu kan vi peppa upp stämningen med en officiell trailer för den nya säsongen.

Några av kändisarna vi får se axla rollerna är Evan Rachel Wood, Thandiwe Newton, Jeffrey Wright, Tessa Thompson, Ed Harris, Luke Hemsworth och Aaron Paul.

Med 7 Emmys innanför rocken är det en hyllad serie, men samtidigt har säsongerna fått mer och mer svidande kritik för varje säsong. Hur många av er kommer bänka sig för säsong 4?

 

De tappade mig redan under säsong 2.

1 gillning

Say what!

Jag är redo för säsong 4. Första var ju bäst men tycker även dom andra två var väl värda att titta på.

2 gillningar

De tappade mig under säsong två också. Sen kom jag tillbaka, fattade ingenting. Var tvungen att se om s2 för att jag trodde att jag inte hade sett det (vilket jag hade).

1 gillning

Samma här, men ska ge säsong 3 en chans någon dag.

Oh no! Hade ju sett fram emot en femte och sista säsong.

1 gillning

Tråkigt även om jag tappade intresset under säsong fyra

1 gillning

Var det ett bra avslut på säsong fyra?
Tröttnade själv efter säsong 2 men tänkte ta upp den igen, men känns meningslöst om säsong 4 inte har ett bra slut. :slight_smile: