Vad behövs och vad finns för sensorer?

Ja vad behövs för att få in dessa sensorer i homekit och vad finns det för sensorer?
Vart brukar dom finnas till vettiga priser?

Har dålig koll på vilka sensorer som lirar men ett krav är Aquarahubben, den andra har inte stöd för HomeKit. @Thor och @Sevis kan nog hjälpa dig då dom har massa prylar från Xiaomi!

2 gillningar

Aqara hub behövs om du vill få in allt i homekit… Mi produkterna går att få in i aqara hub, men inte tvärtom… Alla aqaras sensorer säljs i butik i Sverige, dock inte hubben ännu tyvärr. Jag beställde ifrån wish…

1 gillning

https://www.prisjakt.nu/search?search=Aqara

Här ser du tex att jag har Aqara hub tillsammans med Mi produkter. Allt syns sedan i homekit… :sunglasses:

Tack! fanns ju massor, känns som man kan bli fattig på detta fast det är så billigt :smile:

1 gillning

Ja de e tur de e billigt. Nästan så man undrar hur dom lyckats…

Vad gick alla dom där på?

Jag köpte ju ett paket på Kjell med Mi hub först, då följde allt med förutom temp givaren, den kosta 199:-, de paketet betala jag 890kr för… Sen köpte jag aqara hub för 500kr.

Men sen nu när man tittar så kostar aqara produkterna 200kr, så de e jävligt billigt… Sensorerna är sinnessjukt bra! Små som satan… Och snabba på att reagera!

Måste man ha Mi hub också alltså för att det ska lira?

Nej nej…

Jag va lite snabb bara i mitt köp… :crazy_face::gun:

Ahh hahaha

image

Fick bli en termometer när man ändå sprang förbi Kjell… :sunglasses:

Haha, ja man kanske får slå till, men 700 pix bara för hubben är fan saftigt.

Snål farfar har pratat… Kan man köpa en dammsugare för 5 lax så kan man nog köpa en hubb… :kissing_heart:

Haha jag vet ju inte ens vad jag ska ha den till, har ju redan sensorer och allt i hemmet redan :stuck_out_tongue:

1 gillning

Alltså man ska väl ha allt? :joy:

2 gillningar

500:- + frakt från wish såg jag.

1 gillning

Yeah