Vad blir det för mat? (2019–2020)

Samma här

De blev en smashad burgare med cheddarost, karamelliserad kök och tryffelmajo :yum:

4 gillningar

image

85 gäster ikväll

5 gillningar

Står och preppar middagen, potatis i ugn, grillad lax som har marinerats i lime, chili, citronlök och salt och peppar ett par timmar. Toppar av med en lime och vitlökssås.

4 gillningar

Så jävla hungrig, köpte en kebab tallrik, god som fan va den! Hann inte ta bild innan jag ätit upp den… :joy::man_shrugging:t2:

1 gillning

Idag blev det indiskt efter Avengers. Biff Mughlai. Mums!

1 gillning

Med tamarind chutney till hoppas jag?:yum:

1 gillning

Nej, får jag testa nästa gång! Tog lite sizlarsås att soppa naanbrödet i

1 gillning

Grillade korvar i regnet med en härlig sallad med massa feta ost och vitlöksdressing :ok_hand:t2::sunglasses:

2 gillningar

Idag ska vi testa Dominos Pizza. Någon som ätit där på de svenska restaurangerna? Känns lite massproducerat men man kan ju böinöberraskad :smiley:

1 gillning

@Esse och @Thor varnade mig för att prova det r jag var i skaaauuuuune!

1 gillning

Ajdå! Det bådar inte gott :fearful: Bästa pizzan här nere till nästa gång du är nere är Mama Rosa i Staffanstorp :smiley:

2 gillningar

Fick ett oerhört sug efter makaronilåda idag på jobb, så till middag blev det en god makaronilåda :+1:

2 gillningar

Blir grillad fläskfilé ikväll med potatis i ugn, grillade tomater som är dränkta i fin olivolja, havssalt, timjan. Grillad majs, paprika och marinerade champinjoner.

Sist men absolut inte minst grillar vi på två korvar, den ena en Chorizo Chipotle och sen den andre är en Churrasco som smakar Jalapeño och mango.

2 gillningar

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 gillningar

Man undrar ju när man blir bjuden hem till Fam. Attefors för det verkar serveras väldigt mycket god mat där. :yum:

1 gillning

En Teknikveckan meetup på Marcus balle!

1 gillning

Balle!:joy: Du vet vad det betyder på göteborgska?

1 gillning

Haha samma här nere men jag pratar hans lingo :wink:

2 gillningar

Desto fler på ballen, desto bättre!

3 gillningar