Vad blir det för mat? (2019–2020)

Bara sås?

1 gillning

Din bildläsare då!
Det står kycklingklubbor med sås!

1 gillning

Exakt! Stark sås är ju ingen mat, så show us the chicken.

Bra tråd detta. Inte för att jag nu har någon bild att visa eller rätt att prata om, men äter själv utifrån principen LCHF. Detta är ingen diet, utan ett sund sätt att få i sig näring. Började för fyra år sedan, för att man såg det som en diet, har tappat ca 20 kilo i vikt och mår grymt mycket bättre nu (så klart). Tänker inte förändra mitt matintag på något vis. Om, i så fall, kanske mer strikt, då jag idag kör utifrån 5g / 100g på kolhydratsraden.

2 gillningar

Grymt jobbat! Man ska köra på de som känns bäst för en själv!

1 gillning

Exakt!
Jag är fan ingen missionär, som försöker pådyvla alla i min omgivning vad jag tycker och tror. Nej, var och en är salig i sin egen tro.

Just det, glömde. Äter på tok för lite ägg. Man borde käka minst åtta om dagen, kanske tio? :slight_smile:

1 gillning

Min mage bli paj av ägg… Du vet de luktar konstigt när jag släpper väder… :sunglasses::rofl::joy:

Nej fan, man kör de man gillar och tror på… Jag äter som en häst i bland och går upp, sen tänker jag ett tag och går ner… Funkar kanon :ok_hand:t2::hamburger:

1 gillning

Valborgs grillning :sunglasses:

3 gillningar

Gött !!

1 gillning

image

De blir de :sunglasses:

3 gillningar

En kol-kille :+1:

1 gillning

Pizzan åkte precis in i ugnen.
Tomatsås, skinka, salami, soltorkad tomat, mozarella, hackad knaperstekt bacon, riven vitlök och hyvlad parmesan :yum:
Bara några minuter till…

2 gillningar

Hatar allt va inte kol är… Kol eller så får de va!

1 gillning

Grillar bara på kol nu. Vill ha en kombinerad kol/gasolgrill dför de tillfällen man vilö slänga på en korv lite snabbt. Har bara hittat ”Rusta-modeller” känns inte som om att de håller särskilt länge.

1 gillning

Ska jag grilla en korv så åker kol fram, så värt väntan :wink:

1 gillning

Uttråkad, så fick bli en blåbärspaj och en go macka… :sunglasses:

2 gillningar

Brödet såg riktigt nra ut! Bakat själv eller köpebröd?

1 gillning

Köpte idag :shushing_face:

1 gillning

Sååå gott !!!

1 gillning

Men ja, snart slut :joy: