Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Trots att jag är väldigt missnöjd med Hem-appen som tar 5-6 sekunder att vakna upp(Hem-appen långsam? - Nr 13 av LarsEinarsson - Applebubblan - Bubblan - Teknikveckan) så har jag nu via(hoppas jag) Affiliate-länk beställt Homekit-prylar för 3500. Jag har ingen större erfarenhet men stora förhoppningar…:smiley:. Men så länge som appen tar 5-6 sekunder på sig är ju i princip systemet värdelöst för väldigt mycket i vardagslivet.

3 gillningar

Jag stör mig aldrig på det, använder endast appen när jag är hemma, och då på wifi går det fort…

Tyvärr tar det 6 sekunder via wifi för mig…:cry:

1 gillning

Låter jävligt skumt…

16" ren kärlek!

11 gillningar

Är avis :roll_eyes:

Upplevs den som samma i yttermått som 15”? Ibland kan ju cm försvinna meda i andra lägen mm upplevas.

Den va du värd…! Nu räknar vi med ordentligt välskrivna artiklar… :wink:

Laddar D-vitamin

8 gillningar

Ser inte fel ut, var?

Puerto mogan (Gran Canaria)
Du som har små barn skulle nog älska stranden :wink:

2 gillningar

Jag placerade den bredvid en 15" och det är lite skillnad i storlek men absolut inget som märks. Den är bara 150 gram tyngre också.

1 gillning

Dags att kliva upp i sadeln igen. 🚴🏻‍♂️
bild

1 gillning

Sonen på säsongsavslutning i fotboll. Diffus sluttid så jag sitter här och hänger. Kollar lite på iOS 13.2.3

Tränat bort tisdagens träningsvärk

bild

2 gillningar

Det gör man väl med gaffel och kniv? :rofl::joy:

1 gillning

Tror inte jag vågar lägga upp vad jag ska äta ikväll i mattråden… :smiley:

Det är bara att köra på antingen blir vi imponerade eller så kommer jag och Severyd vägleda dig tillbaks till verkligheten. :joy::rofl:

1 gillning

Äntligen ätit nu får jag leka!

3 gillningar

Jag vet redan vartåt det barkar :rofl:

1 gillning