Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Träffar en gammal kompis…:sunglasses:

4 gillningar

Kom hem från jobbet och passade på att hämta ut nästa pryl att recensera:

bild

4 gillningar

Operation MacBook Pro 13. Underhåll och förbättringar.

IMG_1151

4 gillningar

Höll på att köpa en TV via Benify. Sedan dök det upp en akut jobbsak som helt uppslukade mig. Nu för trött för köp av TV. Kanske ännu bättre priser imorgon…?

1 gillning

Fuck you hösten, inte sett solen på två veckor, kan det bli vår och sommar nu?

2 gillningar

Så jävla dystert ute nu! :sob:

1 gillning

Köp en TV så glömmer du alla bekymmer!:man_shrugging:

1 gillning

AirPods pro passar inte den laddaren va? :slight_smile:

Yes. Det gör den. AirPods funkar på alla Qi laddare.

Jo men menar, den har ju en utformning till gamla AirPods. Tänkte om de nya oxå får plats i den :stuck_out_tongue:

1 gillning

Det såg jag inte förrän du sa det. Förstår inte varför Mophie kör med det. Verkar ju begränsande.

1 gillning

Det var min första fråga till PR-ansvarige på mophie när jag fick frågan om recensionex och den funkar :slight_smile: Dock så ligger den ju inte perfekt i skåran men den tar emot laddning :slight_smile:

Just nu stör jag mig på att butiker håller inne hela leveransen när 1 av 10 beställda varor inte finns på lager.

Beställt typ 10 varor för en summa på ca. 4000. Extra snabb utkörning kostar 49 kr men då en vara inte finns i lager så då blir det till att vänta…

Väntar på att Elgiganten öppnar så jag kan få min jäkla TV :rofl:

Men de hade 5 på lager vid 17:00 när de stängde, så finns det inga nu så har personalen tagit den… Står först i den lilla kön.

bild

6 gillningar

Kör hårt - bara 4 timmar kvar …?..

19.00 öppnar butikerna!

1 gillning

Aha jamendåså :relaxed:

1 gillning

Fick du den?

ta me frugan och kom hit då… här är det soligt

2 gillningar

Japp.

Fick ta min laståsna och hämta den :rofl:

Jag var ju först, och när jag gick fram till säljaren som jag pratade med vid 16:45 så hade han redan börjat skriva in beställningen :slight_smile:

bild

4 gillningar