Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Låter tidigt att vara där. Vårt plan går 15:05 så förstår inte vad du gör där redan?

1 gillning

Tänk då att besättningen är på flygplatsen 3 timmar innan avgång.

#Glammigtliv

Skulle min hustru få bestämma vore vi också där tre timmar innan…:roll_eyes::sweat_smile:

Terminal 2 och F-piren på 5:an(visst är det då man får gå i den där trappan?) är ju rena stenåldern rent servicemäsdigt. Och nu sitter vi på en av Europas sämsta flygplatser. Charles de Gaulle…

1 gillning

Först Terminal 2 och sen Charles, fyfan alltså två vidriga platser haha.

Vad gör man inte för familjen…:sunglasses:

Ja jag lider verkligen med dig, fyfan alltså :wink:

1 gillning

Många tror ju att det blir Italien som kraschar Euron och EU pga deras ekonomiska oförmåga. Själv tror jag det blir Frankrike… Deras oförmåga är ju monumental, exemplifierat på denna flygplats… Men men, snart sitter man på ett flyg igen och sedan tre veckors :desert_island:🏄‍♂:tropical_drink::beer::sun_with_face:. Så vi säger som vi gör i vår familj, fortsätt simma fortsätt simma…

3 gillningar

Nu har hustrun tappat bort 9-åringen… Återkommer med resultat…

Ja herregud. Han får åka på semester i tre veckor och ha det skönt. :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

2 gillningar

Återfunnen…

1 gillning

Själv blev jag borttappad på en strand på Öland när jag var liten, pulshöjande för mina föräldrar sägs det.

1 gillning

Film eftermiddag på fritids med Sunes jul. Vi har just lärt oss valla skidor.

4 gillningar

Jaha, då har vi med klätt granen.

bild

5 gillningar

Allt gick bra. Kändes säkrare än när jag tappade bort andra barnet på en djurpark… Det roligaste var när hustrun ringde sonen och på något obegripligt sätt sparat ett gammalt nummer som hon i stressen använde. En oskyldig man fick en hysterisk mamma i örat…:joy:

Här bakas kolasnittar och lyssnar på härlig juljazz :saxophone: :notes: :man_dancing:

1 gillning

Kollar ett reportage från The Verge om Ikea, alltid kul att se svenska företag få medieutrymme:

Monterar samsungs ”no gap wall mount”
bild

5 gillningar

Screenshot_20191218-224029_YouTube

Va snällt av dem…

5 gillningar

Får min TV på fredag, så otroligt pepp nu!

4 gillningar

Julen är räddad!:+1:t3:

1 gillning