Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Helvete va sugen man blev på d där nu da!
Riktigt onödigt :sweat_smile:

2 gillningar

Alltså det där är en underskattad delikatess! :slight_smile:

1 gillning

Åk och handla!

Men jaaaa

Jag tror att du får börja skicka ut veckomenyer i den här tråden :heart_eyes:

1 gillning

Ae fy fasiken, finns nog inget som hade fått mig upp ur soffan nu :sweat_smile::see_no_evil:

En burk cocktail och glass har man alltid i förrådet! :heart_eyes:

1 gillning

Jag hoppas du la löständerna i ett glas vatten när du inmundigade cocktailen.:rofl::rofl::rofl::rofl:

Om du klickar på sensorn kan du välja att inte inkludera i favoriter. Man kan ju även slå ihop så det är en och inte tre sensorer
bild

1 gillning

Tog bort dom från favoriter.
iPad minin har ju bara till iOS 12 och gick inte klumpa dom där verka det som.
Tack iaf :+1:

1 gillning

Sista fikan innan hemfärd. Frugan mot Italien och jobba på ett sjukhus å jag hem till värmen.

8 gillningar

Hoppar hon in frivillig? För som jag tolkat det jobbar hon också näre i sanden? För övrigt ser det fantastiskt ut på bilden. Lite den raka motsatsen mot där du bor…:smiley:

2 gillningar

yes hon kommer volontär arbeta. Hon är ju från Italien så vill hjälpatill.

4 gillningar

Det är fantastiskt, vilken otrolig innsats. Tacka henne från oss alla!!

7 gillningar

Kan inte mer än hålla med @xms67 :pray:

2 gillningar

37,2 kg. Det slutade min beställning på systembolaget på…:flushed:. Det blir nog gott…:grin:. Fick nu avisering om leverans senare i veckan. Funderar på om det där med att uppge kg är en del i en folkhälsokampanj…?:innocent:

Sommar sulor på !!

8 gillningar

:top::top:
Men faaan ta bort BSR loggan, ser såååå bonnigt o lökigt ut , klass på bilen i övrigt :+1:

2 gillningar

Ja de ska bort !!! De var ju dom som satte dit de … har försökt men inte lyckats mer än på kanterna - därför sitter de än :man_shrugging:t2::joy:

Jag har alltid dragit alla emblem med fiskelina sen bara ”såga” fram o tillbaka, o vips är den av. Sen putsa lite t-röd o klart

1 gillning