Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Mer svenskt i alla fall…:joy:

Inga problem att få tiden att gå. bild

3 gillningar

Mot centrum för middag. bild

3 gillningar

Var är bilden tagen ?

Ett par eftermiddags semlor ska man nog få ner. bild

3 gillningar

Fixar glöd i grillen, samtidigt som jag fixar med Tradera i garaget :slight_smile:

Jag stiftar i och med detta nya förhållningsregel när det kommer till alla vårens och sommaren alla grillfoton. Det går så klart bra att berätta att det grillas men när det kommer till att presentera maten så ser jag att vi tar det i “Vad blir det för mat” gärna på färdig mat - vi vet alla hur rått kött ser ut på en klotgrill.

Varför? Jo dels tycker jag personligen det är lite tråkigt att matbilder tar över denna tråden åter igen samtidigt som jag kan tycka det är nice om vi har en mat-tråd som det går att scrolla igenom för inspiration.

På så sätt blir det win win.

TL;DR, Det går bra att berätta att ni grillar men gör det gärna med lite fantasi, bilder på familjen, bilder på omgivning, ja ni fattar gör det roligt - men själva närbilderna på maten postar ni i Vad blir det för mat - ni kan med fördel länka mellan trådarna :slight_smile:

Oh ja… men man är bra mör nu. Blir skumpa i bubbelpoolen nu.

A post was merged into an existing topic: Vad blir det för mat?

Perfekt…:+1:

Svart timman

5 gillningar

Försvunna diamanten? Fantastiskt spel…:smiley:

Japp en klassiker här hemma , spelar säkert 10 gånger i veckan :man_shrugging:t2:

1 gillning

men så mysigt!!

1 gillning

Diamanten :raised_hands::muscle::muscle: myspys

Färg förre vitt och fräscht! :heart:

1 gillning

Nu är det läge för en välförtjänt fika efter att ha ställt in alla klockor. :rofl::rofl::rofl:

4 gillningar

Bra! Man ska inte tumma på fikat!

3 gillningar

De få gånger det har hänt kan jag räkna på mina fem fingrar. :rofl::rofl:

Jag tror bilden är fingerad

Menar du att han skulle “tumma” på sanningen?