Vad gör ni just nu? (2019–2021)

Gillar tv-möbeln.

1 gillning

Skämskollar på Hardcore Pawn och väntar på att kvällens middag ska bada klart i sous viden, har inte bytt ut gasoltuben till grillen än, annars hade jag nog placerat mig där istället…

Och efter maten så ska jag byta ett cykeldäck på grabbens BMX…

image

2 gillningar

image image

Nu ska jag trycka i mig lite potatis och grillad karré :sunglasses::ok_hand:t2:

3 gillningar

Varit på Klosskalaset som Swebrix anordnade.

P1030368

4 gillningar

Gammal sideboard i teak som fått lite kärlek :blush:

1 gillning

image

Så här blev min fläskfilé med färdig potatisgratäng, hickorysås och ruccola med creme di balsamico

4 gillningar

Mums :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Kan inte berätta tyvärr. :joy:
https://bubblan.teknikveckan.com/t/vad-kan-vi-gora-battre-med-forumet/112/78?u=katho

Ah … uppladdning e inte helt 100 än …

Damen kollar Stjärnornas stjärna och jag ligger bredvid och petar på skärmen.
Skål! :beers:

2 gillningar

Funderade också på Avengers innan idag faktiskt… IMAX i Köpenhamn måste jag testa nån gång.
Blev det någon film?

2 gillningar

Nope, första bion jag varit med om som är fullbokad överallt istället det blev restaurang och nu dricks det vodka ramlösa.

1 gillning

Fortfarande fullbokat alltså… Är gräsänkling i början av veckan så man kanske skulle passa på då.
Vad vlev det för restaurang?

2 gillningar

Det blev Stortorget i Lund, en flaska cava och varsin tryffelburgare, nu dricker vi vodka och leker ”jag har aldrig leken”… jag förlorar

3 gillningar

Var kökar man tryffelburgare på Stortorget? Surf Schack är annars favoriten. Nära och bra till bion med :smiley:

1 gillning

Såg Liverpool ta 3 poäng samtidigt som man har första kvällen själv med vår 3 månaders, frugan ute och dricker bubbel :speak_no_evil:

1 gillning

Inne på säsong 3 av Enterprise. Har varit min gotoserie denna veckan på grund av all kreativ ångest.

Hur fungerar det där? Försvann allt godis direkt efter fotot togs eller ligger det faktiskt kvar även 5 minuter efter?

1 gillning

En vacker dag kommer det skeppet vara puts väck.

Haha, det fanns några få bitar godis kvar innan jag la mig :stuck_out_tongue_winking_eye: