Vad gör ni just nu?

På Stortorget restaurang, surf shaft var överfullt idag

Kollar på It’s always sunny in Philadelphia, serien har gått helt under min radar under alla dessa år. Väcker nästan sonen av alla skratt :joy:

Sitter och slöspelar lite World of Warcraft för tillfället :space_invader:

Kul att nån fortfarande spelar! Tror inte jag har de två senaste exp.

Jag har iaf stängt av PS4an (I❤️Spider-Man) och ska se på ett eller två avsnitt av Ray Donovan (har ni inte sett, se! Finns på HBO Nordic)

Vad menar du?

Flexi trax för hela slanten här på morgonen, tog inte fram alla 30 meter bana denna gång :joy:

De där kommer man ihåg, grabben hade typ hur mycket som helst när han va liten. Riktigt coolt!

Det kan jag varken bekräfta eller förneka - skulle se dåligt ut i polisförhöret!

Haha ja det är sanslöst roligt, jag spårade ur lite och köpte så vi har så mycket spår så vi kan ösa runt i hela lägenheten typ. Frugan var sådär nöjd :joy:

Viker tvätt, eller mer ser på när min tjej gör det.

(Disclaimer, vi bor inte ihop, så jag brukar ta hand om min egen tvätt men hon har hittat ljuset i Marie Kondo :))

Exemplarisk montering av dörrarna framförallt!

Kommer gå till historien som flest antal personer per montering men fint var det!

Jag försöker efter varje ny expansion bara för att tröttna direkt då all spelmekanik i grunden är det samma oavsett hur coolt nytt intro som de släppt :slight_smile:

Det är löst :slight_smile:

Dricker morgonkaffet och känner att nu börjar jag vakna denna söndag också.

Haha :+1:

Hahaha, förstå henne :joy:

Jag förstår henne inte.

Flexitrack är coolt men mina kids är för gamla… :confused:

Försöker få vilding nr 2 att titta på lite ”slow tv”. Går sådär :smile: