Vad kan man göra med en HomePod?

Tack men passar inte där jag tänkt ha dom.

Fanns även nån modell som man fäste på toppen av högtalaren också. Säkert stabilare, men tyckte denna var snyggare. :smiley:

Toppen på högtalaren? Låter som ett konstigt sätt att montera den med tanke på designen.

Mja, en ring så man kommer fortfarande åt displayen.

Finns ju lite olika varianter

bild

Haha ingen av dom där var speciellt snygga eller diskreta. Den första du postade var acceptabel

Japp, den jag funderar på om jag behåller min. Man får ställa dig frågan om funktion kommer före form.
Har du eller känner någon med en 3D-skrivare kan du ju designa ett eget.

Ljudet i HomePod e sjukt bra, spridningen i den högtalaren e så bra! Hade haft kvar mina 5 jag hade alla dagar i veckan om de inte hade varit så inlåst till Apple Music…

Sjukt bra? Nu ska vi inte överdriva :wink: en så pass liten högtalare har begränsningar pga sin fysiska storlek.

1 gillning

Sjukt bra för sin storlek.

1 gillning

Du e bara bitter för att din spelar knas :wink:

Kör en otippad combo eftersom jag inte vill ha ljudet på ena sidan (innan jag skaffar en till :rofl:) och slängde upp en diskret hylla bakom TV’n.

1 gillning

Kom att tänka på en sak med @Cribe 's högtalare, finns det fulhomepoddar, typ fake?

Hehe japp det är klart jag är! Älskar Apple och seras produkter och vill så gärna att denna ska vara i samma klass som allt annat. Hoppas att det är fel på min och att jag kommer bli nöjd när jag hör en annan.

1 gillning

Finns säkert kopior som ser nästintill likadana ut. Men jag tvivlar starkt på att dom är integrerade så bra i Apples ekosystem som en original. Säkert bluetooth på kopior.

Det var bara en tanke, idag finns det ju så mycket sådant.