Vad kan vi göra bättre med forumet?

Hej!

Så kul att se lite aktivitet här redan även fast vi mer eller mindre bara är i betastadiet! Vi tar mer än gärna in synpunkter på vad ni tycker att vi ska förbättra, ta bort eller tänka om med.

Det är med er hjälp vi kan göra detta forumet till något lättanvänt, roligt och platsen som man i första hand vill gå till för att snacka av sig!

Så kasta tips på oss!

1 gillning

Som tex allt under ämneskontroll i detta inlägg , ”måste ” de va me …?? Vill bara se precis de som do vi skriver - sen kan ja klicka mig till de andra på andra sett :thinking:

Varje gång ja rryckw på ”hem” tv i v uppe hörnet skulle ja vilja komma till kategorier , den går allt tillbaka till senaste , kan ja ändra de o låsa de till vilken som helst …

1 gillning

Tack!

Skapa en egen hem där ja har mina favvo :relaxed:

Ämneskontroller vilket ord alltså :slight_smile:

Det styr vi helt och hållet själva så det GÅR att ändra. Iofs lite konstigt att inte man kan ändra det individuellt.

Ja , borde finnas som alt , o så borde man kunna byta namn på saker oxå :joy::innocent:

Ja vi kan väl egentligen byta namn på det mesta tror jag :slight_smile:

Varför heter de fortfarande ämneskontroller då :wink::joy:

Finns en hel del att översätta kan jag säga :slight_smile: Kan inte du göra en lista på allt du stör dig på? :slight_smile:

Kommer - later this … fyller på här sen :+1:t2:

1 gillning

Vill ha notiser! Samt möjlighet att tagga, som i Facebook… så man vet när någon skriver till en själv…

@Sevis

=)

@Marcus_Attefors

Haha de gick :sunglasses:

Ja det går @Sevis - du kan få notiser i alla enheter förutom iOS än så länge. Vi hoppas på iOS 13 annars får vi lösa det på något sätt.

@ funkar här

Tror vi att ALLT kommer komma i 13 :cold_face:

Nej men skall iOS verkligen vara den enda plattformen där webbnotiser inte fungerar? Fungerar ju till och med på macOS.