Vad kan vi göra bättre med forumet?

De tycker ja :relaxed:

Är jag blind eller finns det inga länkar mellan bubblan.teknikveckan.com och teknikveckan.com?

Jag surfade in på teknikveckan.com för att hitta forumet, men gick bet. Kom inte ihåg urlen så det blev sök-fu i historiken för att komma tillbaka. väl inne så går länken på loggan till forat, inte till nyhetssiten???

Forumet ligger i Beta stadiet så allt är inte klart än hur det ska se ut. Så det testas lite mer med de som är lite mer intresserade.

Aha, så det är ninjabubblan-forumet jag är inne på. Verkar rimligt :wink:

First rule of ninjabubblan, you dont link to ninjabubblan… =)

Det kommer, än så länge är forumet i betaläge tills vi satt exakt hur det skall se ut och fungera :slight_smile:

The Ninjabubble!

skärminspelat direkt ifrån iPhone går ej att ladda upp , stöds inte säger bubblan

1 gillning

Ingen köp&sälj än …

Köp & Sälj - Bubblan - Teknikveckan :slight_smile:

2 gillningar

King äru !

1 gillning

Hur blockerar man användare?

Det går dessvärre inte.

Vore Nice om det kan fixas, eller att inlägg från användare man “markerat” visas i annan färg, så kan man skrolla förbi.

Jag vet att frågan varit uppe hos de som utvecklat forumprogramvaran så det kommer förhoppningsvis.

2 gillningar

Pronto !! Tacka på förhand …

Hur markerar man allt läst i en kategori?

Just nu har jag inga förslag eller tips, på förändringar eller eventuella förbättringar, utan vill bara passa på att göra tummen upp, tacka, för att ni drog igång detta forum. Ett brett, “onischat” forum, med skön stämning och högt i tak. Var precis vad man behövde! Topp!

5 gillningar

Jag tycker det är lite svårt att följa konversationerna ibland? Om någon svarar på ett inlägg så visas pilen och avataren uppe till höger? Men det vore ju enklare att se vad personen svarar på om det ursprungliga inlägget visades samtidigt?

I exemplet nedan blir det ju bättre om mitt ursprungliga inlägg visades tillsammans med spodes svar?

5 gillningar

Håller med, riktigt jobbigt att läsa ikapp trådar med massa svar, visst man kan trycka och läsa vad som skrevs men ger inte alls samma överblick.

3 gillningar

Håller med , de lite från o till de där … ja kör bara genom mobilen

1 gillning