Vad kan vi göra bättre med forumet?

Okej :ok_hand:

Dra neråt funktion - mobilen - laddar om sidan ?.. som på fb , ja gillart , vill ha här !

Varför behöver du ladda om när sajten uppdateras automatiskt utan reload? :slight_smile:

Om ja e i denna tråd ex , går till annan webbläsare o kollar tex Aftonbladet sen växlar ja tillbaka , laddar den auto då … inte här iaf utan ja kan då behöva gå till menyn o där ser ja att de kommit ”ny” , hängde du me :joy:

@marten

Exakt så!

1 gillning

Köpa o sälja tråd , om de nu ska gå i bubblornas väg ,

2 gillningar

Passar den så bra egentligen , - rosa typsnitt färg samt rosa rutor i vissa bubblor ?.. :weary::zipper_mouth_face:

Är det inte lila?!

Tv rosa skulle ja säga

Nu när ja tänker efter så - e texten mer åt rosa men - alla fula rutor mer åt ljuslila

Ja de är väldigt rosa de :slight_smile: får vindra på!

1 gillning

De tycker ja :relaxed:

Är jag blind eller finns det inga länkar mellan bubblan.teknikveckan.com och teknikveckan.com?

Jag surfade in på teknikveckan.com för att hitta forumet, men gick bet. Kom inte ihåg urlen så det blev sök-fu i historiken för att komma tillbaka. väl inne så går länken på loggan till forat, inte till nyhetssiten???

Forumet ligger i Beta stadiet så allt är inte klart än hur det ska se ut. Så det testas lite mer med de som är lite mer intresserade.

Aha, så det är ninjabubblan-forumet jag är inne på. Verkar rimligt :wink:

First rule of ninjabubblan, you dont link to ninjabubblan… =)

Det kommer, än så länge är forumet i betaläge tills vi satt exakt hur det skall se ut och fungera :slight_smile:

The Ninjabubble!

skärminspelat direkt ifrån iPhone går ej att ladda upp , stöds inte säger bubblan

1 gillning

Ingen köp&sälj än …

Köp & Sälj - Bubblan - Teknikveckan :slight_smile:

2 gillningar