Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Instämmer o nu var de bra pris - tipset från esse !!
https://www.webhallen.com/se/product/264551-Anker-PowerCore-20100mAh-PowerBank-USB-C-Svart

1 gillning

Prissänkningen på denna är djävulskt bra annars: https://www.webhallen.com/se/product/299814-Anker-Powercore-26800MAH-Quick-Charge-3-0-Power-IQ :smiling_imp:

2 gillningar

De e den oxå :+1:t2::+1:t2:

1 gillning

Nope, det har jag gett upp.

Det blev ett par Beats X efter många funderingar om vad som passar mina behov bäst.

1 gillning

Det är nice med semi-trådlösa lurar! Använder OnePlus motsvarande och är helnöjd!

1 gillning

Varan herr @Esse fixade affiliatelänk till kostar dessutom 666 kr. Har Teknikveckan sålt sin själ? :wink:

Jag har ett par sådan och är väldigt nöjd. Men ännu mer nöjd med mina AirPods. Jag gillar inte “lockkänslan” som uppstår i öronen/huvudet med silikonpluggar. Största nackdelen utöver “lockkänslan” är att musik/podd inte stoppar när man tar ut en plugg ur örat. Fördelar, ljud och uppkoppling(mot Apple) och batteritid.

Andra gången jag köpt ett par Converse. Förra försöket gav mig ett par osköna skor som sprack. Funderar på om jag då köpte ett par fejk då dessa sitter perfekt…? Dessutom passar dessa 43 bra medan 43,5 var något trånga på förra.

3 gillningar

Mina spricker alltid på insidan vid hälen. Trots det använder jag för närvarande tre par Converse i olika färger.

2 gillningar

Converese e kungligt!

Bodde i converse i typ 5 år, det får mina fötter sota för nu :sob:

1 gillning

Snygga !! - men va tycker egentligen Anders om dom … :zipper_mouth_face::joy:

1 gillning

Väck inte den björn som sover.

2 gillningar

Sant :joy:

1 gillning

Inte för att jag vet vem Anders är, men borde se skönheten i dem…:innocent:

Oj oj oj…Converse är för kidsen.

Riktiga Adidas Original-trainers ska det vara :slight_smile:

Alla sneakers är för barn.

Sneakers? Sneakers är något kvinnor har. Trainers är för män.

Jag kallar det kort och gott för gympaskor, det är inte okej för vuxna utanför träningspasset. Det är som att ha en träningsklocka på sig utanför passet det har väl ingen? :joy: