Vad köpte ni senast? (2019–2021)

https://www.proshop.se/Haarddisk-tillbehoer/I-Tec-MySafe/2691996

Jag fick tag i en iMac 21,5" -17 billigt men det satt en 5400rpm SATA i den så var inte ens kul att titta på den, men nu är den pigg och fräsch :slight_smile:
Slapp ju att bända upp skärmen för denna gång iaf.
Är lite fundersam om man kan radera den interna lagringen helt nu när man kör på denna, hittar ingen bra info.

2 gillningar

Lägger in denna som jämförelse :sweat_smile:

1 gillning

Det är bra drag i NVMe SSDs. Här är min lilla Lenovodator! Sitter en Samsung SSD i:

Är la skriva som kunde vara snäppet bättre! Man kan inte få allt!

Tack för testet! Alltid kul att kika på!

1 gillning

Jag såg att andra hade bättre än mig med det chassit.
Läste någonstans att den hade svårt med samsungs så tog kingston.
Kanske värt att kika vidare på senare.
https://www.amazon.de/review/reviews-lightbox//ref=cm_cr_arp_mb_img?ie=UTF8&asin=B07K7CBK2M

Bra jobbat, favorittråd :grinning:

1 gillning

Dom där är inte så dumma! Köpte en TP-Link för kanske 2 år sedan som rullat utan problem sedan dess. Aldrig varit av. Bara om jag haft strömavbrott eller liknande:

Dock den smarta av dom.

Riktigt bra prylar, har bara installerat en än så länge så har en extra vid behov. :slight_smile:

20191005_135847

inpulsköp,nära kassan… alltså jag vet inte. Den ser cool ut.

2 gillningar

Kärlek!

1 gillning

Men jaaaa!

1 gillning

Only in Dubai. :rofl:

1 gillning

Nytt skal till telefon mär man ska vara fin.

1 gillning

Några paket röka!

Fick ett bra pris! Jag är dock ingen rökare men känner många som är det och letar efter billiga cigg! Snart jul också så kommer gå åt snabbt!

1 gillning

Nu är allt slut! Har dock ett bra pris på lite sprit jag funderar på att köpa. 30 liter! Kan ju gå åt också!

Aldrig varit ett fan av skal till telefoner men efter mycket funderande har jag nu införskaffat ett. bild

4 gillningar

Bilhållare med laddning till min gamla GoPro kamera. Måste bara göra lite justeringar så den passar med displaybakstycket. bild

3 gillningar

Nu skall vi se om den tål att ha utomhus i en carport. Kommer sitta ganska skyddat. Återkommer med resultatet. :thinking:
bild

6 gillningar

bild
Varför i helvete fotade jag skärmen med telefonen??? :rofl:

Senaste tekniska prylen jag köpte var en eldriven slytrimmer. En Ryobi 36-volt med treblads-klinga. Min bensindrivna gick sönder och jag tänkte nu att tiden var mogen för att gå över till batteridrift. Den fungerar över förväntan. Den tar precis lika grov sly som den bensindrivna. Går i ca 1 timme på ett batteri. Där efter är det lagom med rast. Mycket skönt att slippa tänka på att ha Aspen-bensin hemma. Slippa tanka. Dra 10 gånger i startsnöret. Justera chocken. Göra service med oljebyte och tändstift. Och inte minst slippa avgaser. Nu är det bara bilen som ska bytas till batteridrift vid nästa byte om ett par år. Sedan går allt på el, förutom snöslungan. Den används så sällan så den får hänga med länge till. Vet inte ens om de finns med batteri med den kapaciteten.

3 gillningar

bild
En beg Apple Watch 4

7 gillningar