Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Inte hatar, tycker bara inte ljudet motsvarar priset.

2 gillningar

Jag vet, tog bara chansen när den dukades upp. :joy::rofl:

Du är inte svår på att ta chansen oavsett vad som dukas upp :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ljudet e ju sjukt bra i HomePod!

1 gillning

Då var vi här igen… Har förklarat det här säkert 10 ggr nu… i den jag hade var det inte bra. Den kunde spela lagom högt men ljudet lät instängt. Ljudet i IKEAs högtalare är mycket klarare om än att den inte kan spela lika högt som HomePoden jag hade. Måhända att det vat fel på min, har inte hört en annan men heller inte fått klagomål från köparen.
Vill nu alla som i framtiden kommer undra ta ett screenshot på posten så kan man kolla på bilden sen när man undrar varför jag inte tycker HomePod är prisvärd :wink:

2 gillningar

Vi glömmer din HomePod istället :rofl:

1 gillning

När det dukas upp så backar jag inte för att backa. :rofl::joy:

1 gillning

Ja, min absolut första nya mac!
Började med en Mac mini från 2009 för några år sedan. Efter detta blev jag helt frälst i MacOS . Köpte sedan för kanske 1,5 - 2 år sedan en MacBook Pro 15" från mid 2012, älskade den men nu när den har krånglat med mig så tyckte jag att det var dags för en uppgradering men minskning i storlek! :ok_hand:t2::grin:

7 gillningar

Kärlek! Njut!

2 gillningar

Wow! Underbart!

1 gillning

Jag njuter för fulla muggar! Dock uppdatering till catalina så nu är det paus :joy:

1 gillning

Tar ju en stund också… Men ack så viktigt med en uppdatering!

Helt klart! men nu får man ju leka med alla nya funktioner i Catalina vilket är sjukt najs! :ok_hand:t2:

1 gillning

Det var synd att vi aldrig hade chans att reda ut det där :slight_smile:

1 gillning

Ka, det hade varit intressant att få reda på :smiley:
Man hade iofs kunnat testa med en annan HomePod hemma hos mig så kan man iaf utesluta om det bara var fel på min HomePod :smiley:

Specs på den MB? :slight_smile:

Musmatta.

bild

5 gillningar

Tv-kort till ett framtida projekt :).

1 gillning

Köpte du också den :slight_smile:

1 gillning

Yes. Fast inte från Dennis. Hade lite rabatt på iPhonebutiken.

2 gillningar