Vad köpte ni senast? (2019–2021)

Då förstår jag dig, varningsbrev kommer aldrig dyka upp i min brevlåda, kör safe… säkerhetsbältet är alltid på… :champagne:

1 gillning

Buuuuuuuu

2 gillningar

En ful fisk kan man inte lita på… :joy:

Ojävlar, varför inte streaming?

1 gillning

Eller hur, fatta stålar de går åt… :scream:

Haha

1 gillning

:wink::innocent:

1 gillning

Ah haha menade mer varför du inte kör streaming nu istället för att köpa?

1 gillning

Jaha jag vet inte, jag gillar att äga ett visst antal film
Ibland.
Känns som att i streamingmetoder går inte allt hitta eller så försvinner det :blush:
Är gött att ha 100-200 att välja mellan med

1 gillning

Jag köper ju digitala spel 100% men tanken slår ju en vad som händer den dagen xbox lägger ned eller liknande. Man äger ju typ inte sakerna på riktigt.

1 gillning

Ja det är trist men har en ps3 med samma bekymmer som jag faktiskt köpte Mass Effect 1-3 på för 6 månader sen men ändå inte rört :sweat_smile:
Man får ta sig på hjärtat och säga ”Marcus kommer du verkligen spela det där om 3 år?..” :grin:

2 gillningar

Haha ja jag har en backlog utan dess like, även ett gäng inplastade spel i mediamöbeln. Varför ska två barn ta så mycket av ens tid haha

1 gillning

Jag har två bonus-barn så detta är min fri-vecka och likt förbannat utnyttjar man inte den :sweat_smile:
Red dead 2 är det jag känner att jag borde bli klar med men icke.
Tog mig 9 månader för god of war så du ser tiden som behövs :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Haha ja jag känner verkligen igen det där, ett spel tar kopiöst lång tid. Så trist för det är så förbannat kul när man väl får lite tid att spela!

1 gillning

Ja jag har tyvärr förvandlats till ett snabbt spel på Rocket League eller nåt istället för att fortlöpa stories jag hellre blivit klar med :grin:
När jag köpte iPad Pro:n så fick jag helt plötsligt för mig att köra igenom Walking dead av telltale som la ner och då finns inte ens sista delen på iOS :sweat_smile:

2 gillningar

Haha!

1 gillning

Spela är en fluga grabbar :joy:

1 gillning

Köpte ny jacka förra veckan. Kom på nu att denna måste jag dela med mig av.

5 gillningar

Är ju lite fusk då jag inte har köpt dessa saker, utan det är recensionex som jag håller på att testa för fullt nu.

Först ut har vi Master & Dynamics trådlösa MW60 som nog är de trevligaste lurarna som någonsin har vilat på mitt huvud. Helt galet fin ljudbild, ingen plast så långt ögat kan nå (metall och lammskinn).

Nästa grej är Rings senaste kamera som går att ställa eller borra upp både inne och ute och drivs av ett uppladdningsbart batteri. Har den för tillfället i barnrummet så man kan ha koll så dom små liven inte slår ihjäl varandra.

Sen har vi mophies laddskal som gör telefonen riktigt tjock, men ger lite extra kräm när nöden kräver.

5 gillningar

Är du fotograf?
Gillar dina bilder skarpt :heart:

2 gillningar